• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа № 31" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, 22

міський бюджет

Завершена

8 169 891.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 849.46 UAH
Номер: f3a01e2332f34356bd7a202cb7ee4d48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-09-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.10.2019 17:03 - 01.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.10.2019 № 176 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2019 № 176 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 18 UA-2019-05-03-001228-а 03.05.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності: вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7, пункту 12, пункту 13 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону; тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену Уповноваженою особою департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) 15.05.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ", повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.06.2019 №21ПД/19, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль», відповідь Замовника від 22.10.2019 та 23.10.2019, оприлюднену через електронну систему закупівель. Моніторингом закупівлі встановлено, що на порушення пункту 13, пункту 12, пункту 7 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації: не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, не зазначена інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, в проекті договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не зазначено порядок змін його умов (випадки зміни істотних умов договору). Крім того, в порушення частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації міститься вимога до учасників щодо надання ними в складі пропозиції довідки на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не пізніше 30 днів до дати подання пропозиції про притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Проте дана вимога стосується тільки переможця закупівлі. Також встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції тендерної документації, чим порушено вимогу абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. Моніторингом закупівлі встановлено, шо умови тендерної документації Замовника містять протиріччя, а саме: у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк виконання робіт – до 01.09.2020 р. Проте в проекті договору (п.5.1 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «строк виконання робіт з дня укладання Договору до __ ¬¬_______________ 20¬__ року», тобто має невизначений термін. У пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено місце виконання робіт – « м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 31» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, 22». Проте в проекті договору (п.5.2 Додатку 4 до тендерної документації) місце виконання робіт не вказано. Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін. Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 16.07.2019 № 931d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилась в частині не відповідності тендерної пропозиції переможця торгів ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ" вимогам тендерної документації, а саме: в порушення умов п.4 розділу VI тендерної документації Замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі не надав довідку (в довільній формі) про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Також у складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка із зазначенням інформації щодо наявності або відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, що не відповідає умовам п.1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, в порушення умов п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям не надав трудові книжки або цивільно-правові договори співпраці учасника з працівниками, яких планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі, чим не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Також у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам п.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 12.06.2019 №21ПД/19 на суму 8 167 664,59 гривень. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так, умови п.3.3 договору від 12.06.2019 №21ПД/19:«оплата за невмонтоване обладнання, передбачене проектно-кошторисною документацією, здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних, рахунків» та п.3.7, п.8.4 вищевказаного договору відрізняються від умов проекту договору підряду про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ"», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 29.10.2019 11:49 - 13.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2019 11:49

Запити/Пояснення