• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Покровській (Комсомольській), 34 в м.Ізмаїлі під соціальне житло

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Торги відмінено

3 612 139.30 UAH з ПДВ
Номер: 9edf64663e3947a78352bbc786217cb1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.05.2019 11:31 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2019 Одеса № 148 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.05.2019. В.о. начальника В. КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.05.2019 № 148 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-05-07-000147-c 07.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 96) 108-91-50, agakaryan.anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури). За результатами моніторингу на стадії публікації оголошення про проведення закупівлі встановлено, що на порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, обґрунтування застосування переговорної процедури у «Формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, а саме: відповідні експертні висновки проектної організації, проектно-кошторисну документацію, з урахуванням внесених змін до обсягів робіт, звіт про результати проведення попередньої процедури, розрахунок вартості додаткових робіт, який не повинен перевищувати 50 відсотків головного (первинного) договору.
Період усунення порушень: 14.05.2019 16:05 - 31.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2019 16:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з виникненням додаткових робіт, без яких неможливо закінчення головного (первинного) договору, виникла потреба у проведені переговорної процедури та заключені додаткового договору. Усі роботи підтверджені експертним звітом ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 27.03.19 р. № ЕКМН-1828/03-19. Головний Договір знаходиться на стадії виконання.
Дата публікації звіту: 15.05.2019 09:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Переговорну процедуру відмінено
Дата публікації: 15.05.2019 16:27

Запити/Пояснення