• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

хліб житній -21000кг ,хліб пшенишний-15000 кг.

Торги відмінено

473 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 730.00 UAH
Номер: d495a03b3337430983bc570b671c3d9c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 28.05.2019 10:22 - 19.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2019 № 34 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 27.05. 2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2019-04-25-001264-b 25.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пунктів 2, 10 частини другої статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання законодавства в частині складання тендерної документації, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.04.2019 б/н (далі – тендерна документація), вимогу щодо усунення порушення Товариства з додатковою відповідальністю «ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» (далі – ТДВ «ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ», відповідь Червоненського психоневрологічного інтернату, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Васюти Антоніни Дмитрівни (далі – ФОП Васюта А. Д.), протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2019 №13, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Червоненського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) не містить вимоги: щодо надання учасниками процедури закупівлі інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Крім того, Замовником у пункті 2 розділу «Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону» Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання переможцем оригіналу або завіреної копії документа, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 4 або 5 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку). Слід зазначити, що відповідно до статті 17 Закону вищезазначена довідка передбачена пунктом 5 (для фізичних осіб) та 6 (для службових (посадових) осіб) цієї статті. Також, у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Проте, не зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ФОП Васюти А.Д. умовам тендерної документації Замовника встановлено, що в пропозиції учасника надано: - «Довідку з інформацією щодо виконання аналогічного договору» в якій не зазначено короткий опис предмета договору, строки (терміни) виконання за договором, чим не дотримано вимоги таблиці 3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації; - «Інформацію про підтвердження якісних та технічних характеристик», в якій зазначено, що ФОП Васюта А.Д. погоджується здійснювати поставки продукції на умовах відстрочення платежу до 10 календарних днів, проте в підпункті 4.1 розділу IV «Проекті договору на закупівлю товарів (робіт або послуг)» Додатку 5 до тендерної документації зазначено протягом 30 календарних днів після їх отримання, чим не дотримано вимогу Додатку 5 до тендерної документації. Також, слід зазначити, що ДСТУ 28808 - 90, яке зазначене у вищезазначеній інформації не діюче в Україні. Дану інформацію можна перевірити за посиланням - http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=28808-90&st=0&b=2. - «Якісне посвідчення на хліб» в якому зазначено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ 26987 – 86, проте зазначене ДСТУ не діюче в Україні. Інформацію можна перевірити за посиланням - http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=26987-86&st=0&b=2. Крім того, в пропозиції учасника ФОП Васюти А.Д. відсутні наступні документи: - лист - згода на обробку персональних даних, чим порушено вимогу Додатку 6 до тендерної документації; - перелік працівників, які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору за формою таблиці 2, чим порушено вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ФОП Васюти А.Д. не відповідала вимогам тендерної документації та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягала відхиленню. Проте, протоколом засідання тендерного комітету від 20.05.2019 № 13 пропозицію ФОП Васюти А.Д. визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації Замовника та прийнято рішення про намір укласти договір, чим не дотримано вимогу пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 30.05.2019 17:43 - 14.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2019 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю скасовано через виявлені порушеннями законодавства ,що неможливо усунути .
Дата публікації звіту: 31.05.2019 16:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником порушення усунуто.
Дата публікації: 03.06.2019 12:08