-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 –45000000-7-Будівельні роботи
Код ДК 021:2015 –45000000-7-Будівельні роботи (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Євгена Коновальця, будинок18, місто Київ, Печерський район, 01133)
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Номер:
907ae23d788149cf8f4c5cd52ff766f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-05-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
05.07.2019 16:41 - 27.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2019 № 131
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2019 № 131
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-04-05-001027-a
05.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення, а саме оприлюднення додатків до договору, встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.04.2019 № 13 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Промбуд Девелопмент», протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2019 № 17, повідомлення про намір укласти договір 24.04.2019, договір підряду від 14.05.2019 № 14.05.19.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в складі пропозиції ТОВ «Промбуд Девелопмент» (далі – Переможець) надано довідку про аналогічні договори від 16.04.2019 № 01/3, в якій зазначено предмети аналогічних договорів «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку» (договір від 23.04.2018 № 1/18), «Поточний ремонт офісного приміщення» (договір від 14.05.2018 № 1405/18-1), «Поточний ремонт офісного приміщення» (договір від 03.09.2018 № 03-09-18), що не відповідає вимогам п. 1.3 Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника до ТД, яким передбачено надання листа в довільній формі, в якому зазначається інформація про завершені (повістю виконані) аналогічні договори за предметом закупівлі – капітальний ремонт приміщень, сканована копія виконаного аналогічного договору (або договорів) за предметом закупівлі – капітальний ремонт приміщень.
Крім того, відповідно до наданого аналогічного договору від 03.09.2018 № 03-09-18 сума договору становить 1 298 422,80 грн, а відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2018 року всього вартість виконаних будівельних робіт з початку будівництва по звітний місяць включно складає 1 221 386,40 грн, чим не підтверджено повністю виконання договору відповідно до вимог п. 1.3 Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника до ТД.
Також, в наданій Переможцем довідці від 16.04.2019 № 01/7 не підтверджено, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону до ТД.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД.
Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір підряду від 14.05.2019 № 14.05.19 на загальну суму 2 084 763,60 грн.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки до договору підряду від 14.05.2019 № 14.05.19, а саме: додаток 1 Зведений кошторисний розрахунок, додаток 2 Договірна ціна, додаток 3 Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси, додаток 4 Календарний графік виконання робіт, що є невід’ємними його частинами, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.07.2019 15:40 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2019 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені
Дата публікації звіту:
02.08.2019 14:10