• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 –45000000-7-Будівельні роботи

Код ДК 021:2015 –45000000-7-Будівельні роботи (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Євгена Коновальця, будинок18, місто Київ, Печерський район, 01133)

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Номер: 907ae23d788149cf8f4c5cd52ff766f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-05-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.07.2019 16:41 - 27.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.07.2019 № 131 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 04.07.2019 № 131 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2019-04-05-001027-a 05.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення, а саме оприлюднення додатків до договору, встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.04.2019 № 13 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Промбуд Девелопмент», протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2019 № 17, повідомлення про намір укласти договір 24.04.2019, договір підряду від 14.05.2019 № 14.05.19. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в складі пропозиції ТОВ «Промбуд Девелопмент» (далі – Переможець) надано довідку про аналогічні договори від 16.04.2019 № 01/3, в якій зазначено предмети аналогічних договорів «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку» (договір від 23.04.2018 № 1/18), «Поточний ремонт офісного приміщення» (договір від 14.05.2018 № 1405/18-1), «Поточний ремонт офісного приміщення» (договір від 03.09.2018 № 03-09-18), що не відповідає вимогам п. 1.3 Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника до ТД, яким передбачено надання листа в довільній формі, в якому зазначається інформація про завершені (повістю виконані) аналогічні договори за предметом закупівлі – капітальний ремонт приміщень, сканована копія виконаного аналогічного договору (або договорів) за предметом закупівлі – капітальний ремонт приміщень. Крім того, відповідно до наданого аналогічного договору від 03.09.2018 № 03-09-18 сума договору становить 1 298 422,80 грн, а відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2018 року всього вартість виконаних будівельних робіт з початку будівництва по звітний місяць включно складає 1 221 386,40 грн, чим не підтверджено повністю виконання договору відповідно до вимог п. 1.3 Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника до ТД. Також, в наданій Переможцем довідці від 16.04.2019 № 01/7 не підтверджено, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону до ТД. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір підряду від 14.05.2019 № 14.05.19 на загальну суму 2 084 763,60 грн. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки до договору підряду від 14.05.2019 № 14.05.19, а саме: додаток 1 Зведений кошторисний розрахунок, додаток 2 Договірна ціна, додаток 3 Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси, додаток 4 Календарний графік виконання робіт, що є невід’ємними його частинами, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень: 26.07.2019 15:40 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2019 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені
Дата публікації звіту: 02.08.2019 14:10