• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Торги не відбулися

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 88b5e33ce36645c7af8702761f74991e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-18-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.07.2019 17:19 - 09.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2019 Одеса № 257 Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.07.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.07.2019 № 257 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 1. UA-2019-04-17-000578-c 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 та 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Слід зауважити, що під час проведення моніторингу закупівлі Замовник відхилив всі тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.04.2019 № 36, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «Укрлендконсалтинг», товариства з обмеженою відповідальністю «Юнекс Консалтінг», товариства з обмеженою відповідальністю «Крікон-ГЕО» та товариства з обмеженою відповідальністю «Земельне кадастрове бюро», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 15.05.2019 № 57, від 21.05.2019 № 65, від 25.06.2019 № 88, № 89, від 02.07.2019 № 93, від 08.07.2019 № 94, від 14.08.2019 № 111, від 20.08.2019 № 115, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2019 № 8032-р/пк-пз та від 07.08.2019 № 10810-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу довідки (завірена органом, що видав або нотаріальна копія), виданої у паперовому або електронному вигляді, про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На порушення пункту третього частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Період усунення порушень: 21.08.2019 13:40 - 07.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2019 13:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку. Стосовно довідок у тендерній документації, дійсно абзацом 1 пункту 3 статі 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що змовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак абзацом 2 цього ж пункту зазначено, ЩО ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ П’ЯТИ ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Тож вимога замовника стосовно надання переможцем процедури закупівлі документу про не притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункт 3.2. Додатка 3 ТД та п.п. 3 п. 1 ст. 17 Закону), документу про не визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та не відкриття стосовно нього ліквідаційної процедури (пункт 3.5. Додатка 3 ТД та п.п. 8 п. 1 ст. 17 Закону) та документу про не внесення відомостей про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 3.6. Додатка 3 ТД та п.п. 2 п. 1 ст. 17 Закону) є законними та правомірними. Стосовно того, що документація не містить інформацію, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додаток №2 технічні, якісні та кількісні характеристики (технічне завдання) тендерної документації містить нормативно-правову та методичну базу, пункт 2, відповідно якої будуть надаватися послуги. В свою чергу дана нормативно-правова та методична база передбачає заходи із захисту довкілля.
Дата публікації звіту: 29.08.2019 14:46

Запити/Пояснення