• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

комп’ютерна томографічна система

Торги відмінено

19 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 500.00 UAH
Номер: 7c0459c0cc064e02a460ea9242615d89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-15-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.07.2019 16:48 - 06.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.07.2019 Одеса № 248 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 15.07.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 15.07.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.07.2019 № 248 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1. UA-2019-05-15-002273-a 15.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами). За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Одеського національного медичного університету (далі – Замовник) від 07.06.2019 № 106, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі – ТОВ «Медгарант») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ілатанмед» (далі – ТОВ «Ілатанмед»), протокол засідання тендерного комітету від 24.06.2019 № 117 щодо розгляду тендерних пропозицій та допуску до аукціону, протокол засідання тендерного комітету від 02.07.2019 № 128 щодо прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 19.07.2019. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначених у тендерній документації не відхилив та допустив до аукціону тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «Медгарант», який у складі своєї тендерної пропозиції надав медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, в яких відсутня інформація щодо: п. 1.1.11 - параметри сканування: роздільна здатність при високому контрасті (0%MTF) не менше 17 пар л/см; п. 1.3.4 - рентгенівська трубка: швидкість охолодження аноду не менше 800 кHU/хв.; п. 1.4.6 – детекторна система: максимальна товщина зрізу в спіральному режимі, не менше 5 мм; п. 1.5.7 - консоль оператора: підтримка мережі Ethernet 10/100/1000; п. 1.6.11 - програмне забезпечення консолі оператра: спеціальні протоколи для обстеження дітей; п. 1.8.17 - робоча станція лікаря рентгенолога для томографічних методів досліджень з можливістю 3D реконструкцій: програмний пакет аналізу ущільнених утворень в легенях; п. 1.9.1 - приладдя та інше обладнання: система внутрішнього двостороннього голосового зв’язку, чим не дотримав вимог Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Медгарант» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій замовник відміняє торги. Поряд з цим Замовник за результатами аукціону визначив переможцем торгів ТОВ «Медгарант».
Період усунення порушень: 19.07.2019 16:04 - 03.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2019 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПОРУШЕННЯ УСУНУТО ШЛЯХОМ ВІДМІНИ ТОРГІВ
Дата публікації звіту: 26.07.2019 10:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: .
Дата публікації: 26.07.2019 16:15

Запити/Пояснення