• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Яловичина

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Номер: 79d2cfb65a4c4ef3bc71c6997f7589e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.09.2019 14:30 - 11.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2019 № 175 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.09.2019 № 175 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-03-29-000210-a 29.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.03.2019 № 30 (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Островська Валентина Василівна, ФОП Тищенко Микола Анатолійович та ФОП Антонова Людмила Михайлівна, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 19.04.2019 № 85, від 23.04.2019 № 89 та від 02.05.2019 № 104, повідомлення про намір укласти договір 02.05.2019, договір від 15.05.2019 № 1216. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник згідно протоколу від 19.04.2019 № 85 неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Островської Валентини Василівни, у зв’язку з тим, що у складі пропозиції «відсутнє документальне підтвердження наявності автотранспорту, який має бути задіяний при виконанні договору». Однак, тендерною документацією не передбачено вищезазначену вимогу. Крім того, встановлено, що Замовник згідно протоколу від 23.04.2019 № 89 неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Тищенка Миколи Анатолійовича, у зв’язку з тим, що у складі пропозиції «відсутнє документальне підтвердження наявності автотранспорту, який має бути задіяний при виконанні договору». Однак, тендерною документацією не передбачено вищезазначену вимогу. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозиції учасників ФОП Островської Валентини Василівни та ФОП Тищенка Миколи Анатолійовича, які відповідали вимогам ТД, та пропозиції яких були нижчі від пропозиції переможця на 8 550,00 грн та 6 000,00 грн відповідно, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. Також, встановлено, що у складі пропозиції ФОП Антонової Людмили Михайлівни (далі – Переможець) відсутня форма тендерної пропозиції, що вимагалась Додатком 1 до ТД. Крім того, в порушення вимог п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надано інформацію шляхом завантаження скан-копій, або оригіналів, або електронних документів в електронну систему закупівель та документи, встановлені в Додатку 3 до ТД та пунктами 5, 9, 10, 11 частини 2 Додатку 2 до ТД для переможця. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір про закупівлю від 15.05.2019 № 1216 на загальну суму 113 000,00 грн.
Період усунення порушень: 30.09.2019 17:31 - 17.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2019 17:31