• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому.

Завершена

16 183 753.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 16 183.75 UAH
Номер: 239b0a34703243e09d6587a89ddcf504
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 16.05.2019 10:27 - 11.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.05.2019 № 22 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.05.2019 №22 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-03-28-001583-a 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено порушення норм пунктів 9 та 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 02.04.2019 №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції від 24.04.2019 №44, тендерну пропозицію ПП Укр Захід Буд Сервіс, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2019, договір про закупівлю від 15.05.2019 №337, додаткову угоду №1 від 20.05.2019 до договору від 15.05.2019 №337, пояснення, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що: - в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм "ціна" (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - в порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В ході моніторингу встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 24.04.2019 №44 учасника ПП Укр Захід Буд Сервіс визначено Замовником переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ПП Укр Захід Буд Сервіс. При цьому, на порушення вимог частини першої статті 10 Закону повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 26.04.2019 (на 2 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі). За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 32 Закону Замовник у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 24.04.2019 №44), уклав з переможцем торгів ПП Укр Захід Буд Сервіс договір про закупівлю від 15.05.2019 №337 на суму 14 949 895,00 грн. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення договору встановлено, що на порушення частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додатки до договору від 15.05.2019 №337, які відповідно до розділу ХV цього договору, є його невід’ємною частиною (додаток 2 «Договірна ціна», додаток 3 «Локальні кошториси», додаток 4 «Підсумкова відомість ресурсів», додаток 5 «Розрахунок загальновиробничих витрат»).
Період усунення порушень: 24.05.2019 10:34 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2019 10:34

Запити/Пояснення