-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
реконструкція покрівлі Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст. за адресою: Дніпропетровська область, П'ятихатський район, с. Жовтоолександрівка, вул. Звягінцева, 1А) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Завершена
3 428 628.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 428.63 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 428.63 UAH
Номер:
cad3bc2be14b44eba2aa0cccfed2a6e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2019 00:00
Період моніторингу:
11.09.2019 11:49 - 03.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 09.09.2019 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2019-04-19-000889-а 19.04.2019
Відділ освіти П'ятихатської районної адміністрації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані закупівель на квітень 2019 року, оголошення про проведення відкритих торгів, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2019 року.
Предметом моніторингу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на квітень 2019 року, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти П'ятихатської районної державної адміністрації (далі-Замовник) від 19.04.2019 №26, реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Інвест Монтажбуд» вимогам тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету від 13.05.2019 №29, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.06.2019 № 142, скаргу ПП «Ялик» від 23.05.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.06.2019 №7695.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), повідомлення про намір укласти договір не містять інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми), повідомлення про намір укласти договір та звіт про результати проведення процедури закупівлі також не містять інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) (п.8-1 та 7-1 вказаних Форм).
З урахуванням норми статті 18 Закону інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 02.09.2019 №1097d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, не підтвердилась.
Період усунення порушень:
18.09.2019 15:39 - 03.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2019 15:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунути неможливо
Дата публікації звіту:
30.09.2019 16:17