• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху опорного навчального закладу Студениківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад", за адресою: вул.Шкільна, 27, с.Студеники, Переяслав-Хмельницького району, Київської області"

Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника

Торги відмінено

2 365 581.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 655.82 UAH
Номер: 0b4678e3d0f04a438dd45a2e2537b523
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-24-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.06.2019 15:03 - 18.07.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.06.2019 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.06.2019 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-05-15-000187-c 15.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’ятиробочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.06.2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2019 б/н (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 26.06.2019 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «АСТОН ЛЮКС» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД з наступних підстав: 1. Відсутній лист-згода щодо дій замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю, чим порушено п. 5 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД. 2. Відсутній гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 17 Закону, чим порушено п 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. 3. Відсутній гарантійний лист щодо дійсності тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено п. 4 Рогзділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. 4. Довідка, видана Акціонерним товариством Комерційного банку «Приватбанк» від 28.05.2019 № 190528SU14251605, щодо відсутності заборгованості за кредитами та відсотками, перевищує 10 днів з дати подання тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСТОН ЛЮКС», чим порушено п. 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД. 5. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.05.2019 № 9 не містить документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та бухгалтером Сальніковим О.А., чим порушено п. 5.1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АСТОН ЛЮКС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником.
Період усунення порушень: 26.06.2019 17:23 - 12.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2019 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УХВАЛИЛИ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів - ТОВ «АСТОН ЛЮКС» на підставі п.4 ч.1. ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно ст. 10 та ч. 2 ст. 30 Закону.
Дата публікації звіту: 02.07.2019 08:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.07.2019 10:27