• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам'яне ДГ 13-100

Завершена

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Номер: ef2a8ae8eb174c798e031e6726440c32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-27-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.04.2020 20:49 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2020 № 82 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 24.04.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 82 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2019-05-15-000548-a 15.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.05.32019 №76; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.06.2019 №87; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТОПРЕСУРС» (далі – ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС») повідомлення про намір укласти договір від 07 червня 2019 року; договір від 15.07.2019 (далі – Договір); додаткова угода від 15.07.2019 №1 до Договору; додаткова угода від 10.10.2019 №2 до Договору; додаткова угода від 24.10.2019 №3 до Договору; пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 04.05.2020 року через електронну систему закупівель (далі – пояснення). За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 07.06.2019 №87, ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» визначено переможцем процедури закупівлі та укладено Договір. Умовами Договору визначено, що загальна вартість поставки за Договором в редакції додаткової угоди від 24.10.2019 №3 становить 594 079,93 гривень; термін дії Договору до 31.12.2019 року, або до моменту повного виконання зобов’язань за цим Договором. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в листопаді 2019 року. При цьому, на порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в грудні 2019 року, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 06 травня 2020 року. Згідно пояснень, у відповідності до вимог ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником 20.11.2019 р. о 14 годині 38 хвилин через особистий кабінет на кваліфікованому майданчику був оприлюднений звіт про виконання договору. З технічних причин зазначений звіт не був доступний для перегляду на Prozorro.gov.ua. В ході перевірки оприлюднення, було виявлено технічну помилку при оприлюдненні звіту щодо виконання договору, а саме: звіт не був підписаний ЕЦП.
Період усунення порушень: 15.05.2020 16:29 - 30.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2020 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу Держаудитслужби встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення звіту про виконання договору щодо закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Виявлені порушення усунуто, технічну помилку виправлено. 06 травня 2020 року звіт про виконання договору був повторно оприлюднений в електронній системі Відділ освіти надає роздрукований звіт з сайту Zakupki.Prom.ua .
Дата публікації звіту: 21.05.2020 16:18

Запити/Пояснення