-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги дитячих таборів
Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Завершена
1 805 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 090.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 090.00 UAH
Номер:
7dd2d93c24bc457f9e812fc925ec486c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-25-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2019 00:00
Період моніторингу:
26.04.2019 12:47 - 23.05.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2019 № 90
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-03-01-000586-в 01.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 3 та п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмету закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення та укладенні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття та розгляд тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД) затверджену рішенням тендерного комітет від 28.02.2019 б/н реєстр отриманих пропозицій від 22.03.2019, тендерні пропозиції ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС , ТОВ Курортне об'єднання «Сонячний берег», ФОП Шимоняк Василь Миколайович, ТОВ «САНАТОРІЙ "МІНЕРАЛ», ФОП Костюк Лариса Зіновіївна, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2019 , протокол засідання тендерного комітету від 28.03.2019 № 4 .
Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із зазначенням інформації про порядок змін до умов.
При цьому, аналізом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.05.2019 17:52 - 08.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2019 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення, виявленого під час моніторингу, Замовником було усунуто порушення щодо відсутності в договорі інформації про порядок змін його умов шляхом укладення додаткових угод до діючих договорів, а саме:
27.05.2019 р. з Товариством з обмеженою відповідальністю «Курортне об’єднання «Сонячний берег», який був обраний переможцем процедури відкритих торгів за лотом №1«Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, що розташовані в Одеській обл. (100 путівок на 21 день)»; ДК021:2015 55243000-5 – Послуги дитячих таборів, було укладено додаткову угоду№1 до договору про надання послуг позаміських дитячих оздоровчих закладів оздоровлення та відпочинку №12/04 від 12.04.2019 року, якою внесено уточнення в пункт 11.3 Договору, а саме викладено його в новій редакції:
«11.3. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крій випадків визначених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни та доповнення до Договору вносяться тільки у письмовій формі шляхом укладення відповідних додаткових угод, які підписуються Сторонами цього Договору та додаються до тексту, як невід ‘ємні його частини або актами звіряння.»
Решта умов Договору залишились незмінними та обов’язковими до виконання.
Також, 27.05.2019 р. з Фізичною особою – підприємцем Костюк Ларисою Зіновіївною, яка була обрана переможцем процедури відкритих торгів за лотом №2«Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, що розташовані в Закарпатській обл. (90 путівок на 21 день)»; ДК021:2015 55243000-5 – Послуги дитячих таборів, було укладено додаткову угоду№1 до договору про надання послуг позаміських дитячих оздоровчих закладів оздоровлення та відпочинку №17/04 від 16.04.2019 року, якою внесено уточнення в пункт 11.3 Договору, а саме викладено його в новій редакції:
«11.3. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крій випадків визначених статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зміни та доповнення до Договору вносяться тільки у письмовій формі шляхом укладення відповідних додаткових угод, які підписуються Сторонами цього Договору та додаються до тексту, як невід ‘ємні його частини або актами звіряння.»
Решта умов Договору залишились незмінними та обов’язковими до виконання.
Дата публікації звіту:
28.05.2019 15:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.01.2020 11:03