• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники

Світильники

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 236 днів назад

7 591 935.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 959.68 UAH
Номер: d1fa1ae31fc544a6aa8a7cfe3b0ea8fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.03.2020 17:28 - 24.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2019-04-12-002301-a 12.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, petrenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення до неї змін, надання роз'яснень на звернення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.05.2019 року (із змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДАККАР-М», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОВЕСТТРЕЙД», товариства з обмеженою відповідальністю «БУ-35», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-виробниче підприємство «ТЕХМАШПРОММ», товариства з обмеженою відповідальністю «СВП «Квазар», товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ЛАЙТІНГ СОЛЮШИНЗ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2019 № 2677/177/-19-Т, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2019 № ЦВЗ1272/2677/2301-a, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 24.07.2019 № 10019-р/пк-пз та від 26.07.2019 № 10169-р/пк-пз, запит Держаудитслужби, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу 16.03.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на вимоги про усунення порушень, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 16.04.2019, 18.04.2019, 19.04.2019, 03.05.2019 та 03.05.2019, Замовник оприлюднив роз'яснення відповідно 26.04.2019, 15.05.2019, 15.05.2019, 22.05.2019 та 22.05.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Крім цього установлено, що повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 06.08.2019. При цьому, станом на 02.03.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо укладання та оприлюднення договору про закупівлю від 16.03.2020 Замовник всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Таким чином, проаналізувати під час моніторингу питання щодо причин не укладання договору про закупівлю є неможливим. Відповідно до вимог частини третьої статті 24 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається, зокрема, через не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 24.03.2020 18:46 - 08.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2020 18:46

Запити/Пояснення