• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизельне паливо

Завершена

1 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 600.00 UAH
Номер: 99c4ba92f8e74dcd8741090bf57976d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.07.2020 17:11 - 21.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.07.2020 №158 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.07.2020 №158 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 5 UA-2019-05-03-000516-c 03.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору встановлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», ТОВ «Хозсфера» та ТОВ «НАФТОСФЕРА», протоколи засідання тендерного комітету Інституту рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) від 30.05.2019 № 47, від 05.06.2019 № 50, від 07.06.2019 № 51, від 12.06.2019 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2019 року, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 01.07.2019 № Т10 (далі – Договір) та зміни до нього. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.06.2019 № 55, ТОВ «НАФТОСФЕРА» визначено переможцем процедури закупівлі та укладено Договір. Так, до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 01.07.2019 № Т10 між Замовником та ТОВ «НАФТОСФЕРА» були укладені додаткові угоди: від 18.09.2019 № 1, від 26.12.2019 № 2, № 2/1 та № 3, від 30.01.2020 № 4, від 26.02.2020 № 5. При цьому, 30.01.2020 року були внесені зміни до Договору додатковою угодою № 4, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro 26.02.2020 року, що є порушенням вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон). Умовами Договору визначено, що загальна вартість поставки за Договором становить 924 000,00 гривень. Термін дії Договору, згідно додаткової угоди № 3 від 26.12.2019 року, продовжено до 31.03.2020 року. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар, здійснений Замовником, в повному обсязі, у березні 2020 року. При цьому, на порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Prozorro звіт про виконання договору, термін дії якого до 31.03.2020 року та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі у березні 2020 року.
Період усунення порушень: 31.07.2020 16:16 - 15.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2020 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет Інституту рослинництва ім. В. Я. Юр’єва, затверджений наказом № 78-Д від 01.08.2016 р., ретельно вивчивши висновки виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі уповноваженого органу при проведенні моніторингу закупівлі ID UA-2019-05-03-000516-с та вимоги щодо усунення виявлених порушень, інформує про наступне. 1. Додаткова угода № 4 від 30 січня 2020 р. до договору Т10 від 01 липня 2019 р. про згоду сторін у відповідності до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р. в кількості 7350 л на суму 183456,00 грн. у відповідності до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (редакція до 19.04.2020 р.) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30 січня 2020 р. о 16:51 год., про що свідчить скриншот сторінки з PROZORRO. На цій підставі члени тендерного комітету вважають, що закон в частині терміну оприлюднення додаткової угоди № 4 від 30.01.2020 р. не порушено. Пояснити причинно-наслідковий зв'язок формування машиною шостих змін, в яких опинилася додаткова угода № 5 від 26.02.2020 р. та додаткова угода № 4 від 30.01.2020 р., можливостей не маємо. Фахівці майданчику вважають, що система підтягнула додаткову угоду № 4 в формування шостих змін через невідповідність нумерації додаткових угод нумерації змін. 2. При оприлюдненні додаткової угоди № 4 від 30.01.2020 р. у віконці «Сума договору» було проставлено суму додаткової угоди, а саме 183 456,00 грн., яка додаткової угодою № 5 від 26.02.2020 р., у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі була зменшена до 175 077,00 грн. При формуванні звіту про виконання договору система не сприймала фактичну проплату по договору – суму 1 084 691,88 грн., через те, що сума договору в системі значиться 175 077,00 грн. Фахівці майданчику пояснили, що відновити дійсну суму договору неможливо. Враховуючи вище викладене, члени тендерного комітету дійшли висновку: а) Погодитися з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби про порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. б) Вважати, що ціна договору, зменшена додатковою угодою № 4, є помилковою, і ця помилка виникла не через свідомі дії, а внаслідок відсутності інструкції з заповнення електронних полів та недосконалості технічних аспектів роботи майданчика. в) Звіт про виконання договору Т10 від 01.07.2019 року оприлюднити 06.08.2020 року з протокольним поясненням.
Дата публікації звіту: 06.08.2020 12:32
Номер: 6fd3e69477ca4f9980bb97854ffd0418
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.05.2019 14:40 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.05.2019 № 131 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.05.2019 № 131 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2019-05-03-000516-c 03.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Північно-східного офісу Держаудитслужби С. КОСІНОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Інституту рослинництва ім. В.Я. Юр’єва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник), затверджена протоколом від 03.05.2019 №42 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 11.05.2019 15:29 - 29.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2019 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інститут рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету протокол № 44 від 15.05.2019 року Голова тендерного комітету А. І. ВОЛОШКО ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації на закупівлю: Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) 1) Вносяться зміни до пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції», а саме: I. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.05.2019 р.; кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.05.2019 р.; отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2) Вносяться зміни до пункту 2 частини «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника, учасника-переможця вимогам статті 17 Закону» Додатку № 2 тендерної документації, а саме: № Замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче Учасник, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче Переможець торгів, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче 2 Відомості про юридичну особу, яка є учасни¬ком, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з ко¬рупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону). Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі за підписом уповноваже- ної особи учасника та заві¬рену печаткою (у разі її використання) Інформацію про відсутність підстави на¬дають у довільній формі за підписом упо¬вноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) Замовник самостійно перевіряє інформа¬цію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження зберігає її. Відкритий реєстр є за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list (ведеться Націо-нальним агентством з питань запобігання корупції)
Дата публікації звіту: 15.05.2019 10:02