• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

пара,гаряча вода та пов"язана продукція

Завершена

933 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a2fda0bc9cd04555b64caa4376f2fae3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-22-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2019 17:17 - 15.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2019 № 103 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2019 № 103 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-05-14-000303-b 14.05.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення ч. 2 ст. 35 Закону та п. 1 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення ст. 4, ч. 1 ст. 10 та ч. 3 ст. 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні договорів встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, своєчасності укладання договорів про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.05.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету від 02.05.2019 № 3, договори від 26.05.2019 № 13 та від 27.05.2019 № 32 зі змінами. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленнями про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) по лотам № 1 та № 2 Замовником, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону, проведено переговорну процедуру закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції. Відповідно до ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та повинно містити, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури. При цьому, п. 14 вищезазначених повідомлень не містить обґрунтувань застосування переговорної процедури, чим порушено вимоги п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490). Крім того, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит про надання пояснень щодо обґрунтування застосування переговорної процедури. Проте, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту пояснень не надано. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону. Відповідно до річного плану закупівель, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 14.05.2019 за номером ІD: UA-P-2019-05-14-001341-а, Замовник визначив код предмета закупівлі 09320000-8 — «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), очікувану вартість 933,00 грн та зазначив процедуру закупівлі – переговорна процедура. Проте згідно оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 14.05.2019, очікувана вартість закупівлі становить 933 000,00 грн. Отже, в порушення вимог ст. 4 Закону закупівля здійснена не у відповідності до річного плану. Крім того, протоколом засідання тендерного комітету від 02.05.2019 № 3 переможцем торгів по лоту № 1 визнано КП КОР «Переяслав-Хмельницьктепломережа» та прийнято рішення про укладання договору про закупівлю послуг з постачання пари та гарячої води на 2019 рік. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по лоту № 1 оприлюднено 14.05.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 та ч. 3 ст. 35 Закону, оскільки повідомлення про намір укласти договір оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визнання переможцем процедури закупівлі. Поряд з цим, за результатами закупівлі по лоту № 1 Замовником укладено договір купівлі-продажу теплової енергії за державні кошти від 24.05.2019 № 13 на загальну суму 734 000,00 грн з КП КОР «Переяслав-Хмельницьктепломережа», який опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 28.05.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону, а саме договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення. Під час здійснення моніторингу встановлено, що Замовником внесено зміни до договору 26.05.2019 та оприлюднено нову редакцію договору від 26.05.2019 № 13 у зв’язку «з технічною помилкою в проставленні дати». Проте повідомлення про внесення змін оприлюднено 30.05.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону, а саме повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін. Перевіркою встановлено, що додатки до договору від 26.05.2019 № 13 не опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону, а саме: згідно п. 12.1 розділу ХІІ договору невід’ємною частиною договору є додаток № 1, 2. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що протоколом засідання тендерного комітету від 02.05.2019 № 3 переможцем торгів по лоту № 2 визнано ТОВ «Генеруюча компанія «Укрспецтепло» та прийнято рішення про укладання договору про закупівлю послуг з передавання теплової енергії на 2019 рік. Крім того, встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по лоту № 2 оприлюднено 15.05.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 та ч. 3 ст. 35 Закону, оскільки повідомлення про намір укласти договір оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визнання переможцем процедури закупівлі. Поряд з цим, за результатами закупівлі по лоту № 2 Замовником укладено договір про закупівлю теплової енергії від 24.05.2019 № 32 на загальну суму 199 000,00 грн з ТОВ «Генеруюча компанія «Укрспецтепло» та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 28.05.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону, а саме договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 03.06.2019 17:35 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2019 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: технічна помилка в проставлені дати на договорах
Дата публікації звіту: 10.06.2019 10:55

Запити/Пояснення