-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів - Чигирин - Кременчук на ділянці км 28+800 - км 36+800, Черкаська область
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів - Чигирин - Кременчук на ділянці км 28+800 - км 36+800, Черкаська область
Торги відмінено
147 908 195.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 739 540.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 739 540.98 UAH
Номер:
3ac752fca5f64f17b7537b8f67cdc564
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2019 00:00
Період моніторингу:
08.04.2019 14:22 - 02.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2019 № 41
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2019 № 41
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2019-02-06-002110-с, 06.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, додаток до нього зі змінами до них, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 06.02.2019 № 1, зі змінами, внесеними згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 27.02.2019 № 3, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та надання замовником відповіді на це звернення; протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 05.04.2019; тендерні пропозиції учасників ПП «Канів-Граніт», ТОВ «ПБС», ПП «Полтавабудцентр», ТОВ «Ростдорстрой», ПП «Дорстрой» та ТОВ «Главшляхбуд».
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників від 05.04.2019 тендерні пропозиції учасників ПП «Канів-Граніт», ТОВ «ПБС», ПП «Полтавабудцентр» відхилені та до аукціону допущені тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой», ПП «Дорстрой» та ТОВ «Главшляхбуд».
За результатами моніторингу тендерних пропозицій учасників щодо відповідності технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Главшляхбуд» не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та мала бути відхилена відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, відповідно до умов пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку встановленої форми (додаток № 1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт згідно технічного завдання (додаток № 5). Згідно з пунктом 1.3 додатку 1 вказана інформація підтверджується скан-копіями чинних договорів оренди (лізингу, послуг, суборенди) зазначеної техніки (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку (на кожній сторінці) учасника та контрагента за договором, та скан-копіями реєстраційних документів, завірених підписом та печаткою власника машин/механізмів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Главшляхбуд» міститься довідка від 06.03.2019 № 37 про наявність матеріально-технічної бази, відповідно до якої учасник буде використовувати каток Dynapac CP275 у кількості 6 шт (позиції 17, 19, 26 цієї довідки) та бурову установку ESP28/2ZT в кількості 2 шт (позиції 12 та 35 цієї довідки). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Главшляхбуд» також надано договір оренди від 01.03.2019 № 02/03, укладений з ТОВ «Дорбудфінанс» на оренду катка Dynapac CP275 у кількості 2 шт, і технічні паспорти на 2 катки Dynapac CP275, та договір оренди, уданий з ТОВ «ТКК «Олстор» на оренду бурової установки ESP28/2ZT в кількості 1 шт, і технічний паспорт на неї. Отже, ТОВ «Главшляхбуд» не підтвердив інформацію, вказану у довідці про наявність матеріально-технічної бази щодо можливості використання чотирьох катків Dynapac CP275 та однієї бурової установки ESP28/2ZT, та не підтвердив відповідність одному з кваліфікаційних критеріїв, встановлених замовником у тендерній документації.
Період усунення порушень:
10.04.2019 11:41 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2019 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
2c1f87735a1d407da98542362a8d96bd
Назва:
технічна неможливість виконати рішення моніторингу до проведення електронного аукціону
Дата опублікування:
11.04.2019 09:08
Опис:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Черкаській області (далі-ТК) (протокол № 6 від 10.04.2019) прийнято рішення щодо виконання висновків моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (наказ від 08.04.2019 № 41). Згідно рішення ТК підлягає до скасування рішення про допущення до аукціону ТОВ «Главшляхбуд» (протокол №5 від 05.04.2019) з подальшим відхиленням тендерної пропозиції вказаного Учасника.
Але, враховуючи відсутність технічної можливості для оприлюднення в системі публічних закупівель Prozorro рішення про скасування допущення до аукціону та відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі, що прийняте за результатами моніторингу ДАСУ на стадії блокування процедури перед аукціоном, Замовник оприлюднить повідомлення про відхилення (на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі») тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «Главшляхбуд» після проведення електронного аукціону в процедурі закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів - Чигирин - Кременчук на ділянці км 28+800 – км 36+800, Черкаська область (UA-2019-02-06-002110-c).