• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів - Чигирин - Кременчук на ділянці км 28+800 - км 36+800, Черкаська область

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів - Чигирин - Кременчук на ділянці км 28+800 - км 36+800, Черкаська область

Торги відмінено

147 908 195.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 739 540.98 UAH
Номер: 3ac752fca5f64f17b7537b8f67cdc564
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 08.04.2019 14:22 - 02.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.04.2019 № 41 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Т.ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2019 № 41 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2. UA-2019-02-06-002110-с, 06.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 50) 440-96-76, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, додаток до нього зі змінами до них, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 06.02.2019 № 1, зі змінами, внесеними згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 27.02.2019 № 3, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та надання замовником відповіді на це звернення; протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 05.04.2019; тендерні пропозиції учасників ПП «Канів-Граніт», ТОВ «ПБС», ПП «Полтавабудцентр», ТОВ «Ростдорстрой», ПП «Дорстрой» та ТОВ «Главшляхбуд». Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників від 05.04.2019 тендерні пропозиції учасників ПП «Канів-Граніт», ТОВ «ПБС», ПП «Полтавабудцентр» відхилені та до аукціону допущені тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой», ПП «Дорстрой» та ТОВ «Главшляхбуд». За результатами моніторингу тендерних пропозицій учасників щодо відповідності технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Главшляхбуд» не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та мала бути відхилена відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, відповідно до умов пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку встановленої форми (додаток № 1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт згідно технічного завдання (додаток № 5). Згідно з пунктом 1.3 додатку 1 вказана інформація підтверджується скан-копіями чинних договорів оренди (лізингу, послуг, суборенди) зазначеної техніки (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку (на кожній сторінці) учасника та контрагента за договором, та скан-копіями реєстраційних документів, завірених підписом та печаткою власника машин/механізмів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Главшляхбуд» міститься довідка від 06.03.2019 № 37 про наявність матеріально-технічної бази, відповідно до якої учасник буде використовувати каток Dynapac CP275 у кількості 6 шт (позиції 17, 19, 26 цієї довідки) та бурову установку ESP28/2ZT в кількості 2 шт (позиції 12 та 35 цієї довідки). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Главшляхбуд» також надано договір оренди від 01.03.2019 № 02/03, укладений з ТОВ «Дорбудфінанс» на оренду катка Dynapac CP275 у кількості 2 шт, і технічні паспорти на 2 катки Dynapac CP275, та договір оренди, уданий з ТОВ «ТКК «Олстор» на оренду бурової установки ESP28/2ZT в кількості 1 шт, і технічний паспорт на неї. Отже, ТОВ «Главшляхбуд» не підтвердив інформацію, вказану у довідці про наявність матеріально-технічної бази щодо можливості використання чотирьох катків Dynapac CP275 та однієї бурової установки ESP28/2ZT, та не підтвердив відповідність одному з кваліфікаційних критеріїв, встановлених замовником у тендерній документації.
Період усунення порушень: 10.04.2019 11:41 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2019 11:41

Запити/Пояснення