• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра

міський бюджет

Завершена

1 032 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 164.61 UAH
Номер: 98f4efc71e544c1781bce5b4d7adea54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.10.2019 18:07 - 06.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.10.2019 № 178 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2019 № 178 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2019-04-25-001163-a 25.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №1111d4/19 від 02.09.2019) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, річний план закупівель UA-P-2019-04-25-001840-а, тендерну документацію Замовника, Договір про надання послуг з поточного ремонту №27ПТР/19 від 27.05.2019, відповідь Замовника від 30.10.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації. За результатами моніторингу закупівлі встановлено: Згідно з частиною першою статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Водночас частиною 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, затвердженої 25.04.2019 уповноваженою особою замовника Л.О. Зіменко, вимагається надання тендерного забезпечення у розмірі 30 987,66 грн та визначено вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з умовами її надання. У той же час в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги частини 2 статті 21 Закону. Отже, інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 02.09.2019 №1111d4/19 що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась.
Період усунення порушень: 01.11.2019 16:36 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2019 16:36

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення