-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра
міський бюджет
Завершена
1 032 922.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 164.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 164.61 UAH
Номер:
98f4efc71e544c1781bce5b4d7adea54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2019 00:00
Період моніторингу:
16.10.2019 18:07 - 06.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.10.2019 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-04-25-001163-a 25.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №1111d4/19 від 02.09.2019)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів.
Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, річний план закупівель UA-P-2019-04-25-001840-а, тендерну документацію Замовника, Договір про надання послуг з поточного ремонту №27ПТР/19 від 27.05.2019, відповідь Замовника від 30.10.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено:
Згідно з частиною першою статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Водночас частиною 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, затвердженої 25.04.2019 уповноваженою особою замовника
Л.О. Зіменко, вимагається надання тендерного забезпечення у розмірі
30 987,66 грн та визначено вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з умовами її надання. У той же час в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги частини 2 статті 21 Закону.
Отже, інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 02.09.2019 №1111d4/19 що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась.
Період усунення порушень:
01.11.2019 16:36 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2019 16:36
Рішення про призначення перевірки
Номер:
67bba0c2da0b4fdfb0dfece2b7ceb61c
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-05-21-000005
Дата створення:
21.05.2020 13:52
Опис:
21.05.2020 № 90
Дніпро
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 21.05.2020 року по 03.06.2020 року перевірку закупівель UA-2019-05-28-001579-a; UA-2019-04-25-001163-a; UA-2019-05-03-001748-а; UA-2019-05-17-001922-а; UA-2019-04-08-000593-а; UA-2019-04-18-002641-а, проведених Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248).
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запити/Пояснення
Номер:
b39af315d7b342c0a1d212ac3ef84fe0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2019 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2019 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра» за ДК 021:2015-45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-04-25-001163-а) очікуваною вартістю 1 032 922,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною першою статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Водночас абзацом 7 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Аналізом встановлено, що відповідно до п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовника, затвердженої 25.04.2019 уповноваженою особою замовника Л.О. Зіменко, вимагається надання тендерного забезпечення у розмірі 30 987,66 грн та визначено вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з умовами її надання.
Просимо пояснити, чому в порушення частини 2 статті 21 Закону в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій при тому, що вимога щодо його надання передбачена умовами тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5f2bd71c950f4838a4842dcfe99051e6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2019 16:50
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра» за ДК 021:2015-45000000-7 - «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-04-25-001163-а) очікуваною вартістю 1 032 922,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення.
Номер:
8a9cabcdf41d42a78114811cd0e2d49f
Назва:
інформація щодо висновку про результати моніторингу
Дата опублікування:
04.11.2019 11:17
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт із заміни вікон на металопластикові у закладах освіти м. Дніпра (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-25-001163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики повідомляє наступне.
Станом на 04.11.2019р. укладений Договір № 27ПТР-19 від 27.05.2019року виконаний в повному обсязі, та відповідно, проведені розрахунки за надані послуги з контрагентом.
Зазначені зауваження за результатами проведення моніторингу, є несуттеві та такі що не впливають на зміст тенедрної пропозиції учасника та умов укладання та виконання умов договору, тендерна пропозиція учасника містить документи та інформацію про надання тендерного забезпечення, відповідно до вимог які зазначені замовником в тендерній документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.