-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
(витратні матеріали одноразового використання - 4 лоти: витратні матеріали одноразового використання різні - лот №1; витратні матеріали одноразового використання різні- лот № 2; перевязувальний матеріал різний -лот №3; шовний матеріал різний - лот № 4)
Завершена
3 308 774.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 358.12 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 358.12 UAH
Номер:
b529c8d8d39d4a5b893d2b1b55e3fddb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-04-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
04.07.2019 16:33 - 26.07.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2019-02-19-002474-b 19.02.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року.
Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.02.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю Пріоритет-Л та приватного підприємства "Гермесфарм" за лотами №2, №3, протоколи засідання тендерного комітету від 22.03.2019 та від 26.04.2019, скарга приватного підприємства "Гермесфарм" від 29.03.2019 №UA-2019-02-19-002474-b.b5, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2019 № 4815-р/пк-пз, звернення громадської організації, пояснення замовника, отримані 10.07.2019 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 24.04.2019 №470d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, не підтвердилась.
Період усунення порушень:
29.07.2019 17:30 - 02.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2019 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
348d533c25d7454da0acaf82e38605df
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2019 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-002474-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. До Східного офісу надійшло звернення від ГО «Платформа «Громадський Контроль» від 24.04.2019 №470d4/19, щодо наступного: «При проведенні закупівлі за лотами 2 та 3 за результатами розгляду тендерних пропозицій та після відхилення попереднього учасника пропозиція учасника ТОВ «Пріоритет-Л» була визначена як найбільш економічно вигідною. Додатком 2 тендерної документації Замовника бали встановлені такі вимоги: На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством. Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» вищезгаданих документів в електронну систему торгів завантажено не було. Тобто, надана вищезгаданим учасником пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ced95ab12a3a4a0fa82fe3d71a830e0d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.07.2019 13:11
Опис:
Добрий день.
На момент подання своїх пропозицій Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» до електронної системи торгів було завантажено скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікати про відповідність медичних виробів, реєстраційні документи згідно чинного законодавства та інструкції з використання на запропонований товар. На засіданні тендерного комітету нашого закладу від 19.03.2019р по Лоту №3 та 21.03.2019р. по Лоту №2 (протоколи засіданні тендерного комітету додаються) були розглянуті пропозиції Учасника ТОВ «Пріоритет-Л». Завантажені скановані документи учасника ТОВ «Пріоритет-Л» за Додатком 2 тендерної документації Замовника відповідали вимогам тендерної документації у відповідності до ПОСТАНОВИ КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» були викладені документи за вимогою Додатку 2 тендерної документації Замовника в окремих файлах на порталі:
- по Лоту №2 «МТВ ЛОТ2.PDF», «Щодо якост лот2.zip», «КЧ.zip».
- по Лоту №3 «МТВ ЛОТ3.PDF», «щодо якості лот3.zip», «КЧ.zip».
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що пропозиції учасника ТОВ «Пріоритет-Л» відповідали вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації, а визначення переможців було об’єктивним та повністю відповідає принципам рівних можливостей та недискримінації учасників. Таким чином, КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» вважає звернення ГО «Платформа Громадський Контроль» необґрунтованим
Додаються окремими файлами протоколи засідання тендерного комітету за лотами 2 та 3 стосовно визначення переможцем пропозицій учасника ТОВ «Пріоритет-Л».