-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Капітальний ремонт доріг приватного сектору, а саме Капiтальний ремонт автомобiльної дороги по вул. Герцена вiд вул. Гайдамацька до вул. Лугова в Нiкополь Днiпропетровськоi областi)
Торги відмінено
3 179 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 897.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 897.70 UAH
Номер:
2c9844a3d54b4eadacec21ccb540696d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2019 00:00
Період моніторингу:
03.06.2019 11:54 - 25.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.05.2019 №104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2019№ 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
UA-2019-04-18-000001-с 18.04.2019 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону про закупівлі в частині не оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону про закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що у ході проведення моніторингу торги відмінено, зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель – відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 05 червня 2019 року.
Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 №158/19, тендерна пропозиція ТОВ «Дніпробуд груп-21».
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником неправомірно відхилено учасника ТОВ «Дніпробудгруп-21» в частині не надання документів, що підтверджують повноваження директора, чим порушено вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі.
Замовником недотримано строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду, що суперечить вимогам частини 4 статті 28 Закону про закупівлі.
Період усунення порушень:
05.06.2019 13:18 - 20.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2019 13:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель – відсутні.
Дата публікації:
12.06.2019 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунены/, закупывля выдмынена
Дата публікації звіту:
12.06.2019 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
3111091cc96c463592bc584a25cfa0b2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2019 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000001-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно протоколу засідання тендерного комітету Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради від 06.05.2019 №158/19 тендерна пропозиція ТОВ «Дніпробудгруп-21» була відхилена через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме, не надано документів, що підтверджують повноваження директора.
Згідно з пунктом 8 додатку 3 тендерної документації учасник надає документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу), згідно п.9 - паспорт особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу).
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Дніпробудгруп-21» встановлено, що учасником надано копію протоколу загальних зборів учасників ТОВ «СПК Енергобудмонтаж» від 05.05.2014 №5, копію наказу від 06.05.2014 №3 згідно з яким на посаду директора ТОВ «СПК Енергобудмонтаж» призначено Яшукова Ігоря Анатолійовича з 06.05.2014.
В подальшому, у зв’язку з виробничою необхідністю, Яшуков І.А., який володіє 100% Статутного капіталу товариства вирішив змінити назву ТОВ «СПК Енергобудмонтаж» на ТОВ «Дніпробудгруп-21», що підтверджується копією протоколу загальних зборів учасників від 29.08.2016 №9.
Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які є у вільному доступі за посиланням /usr.minjust.gov.ua/ Яшуков І.А. є керівником та підписантом ТОВ «Дніпробудгруп-21».
Також, учасником ТОВ «Дніпробудгруп-21» надано копію паспорта Яшкова І.А.
Чому Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Дніпробудгруп-21» ?
2. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону про закупівлі після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Чому Замовник недотримався строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
940055a55faf41c3b65563b9b27b00ec
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.06.2019 13:14
Опис:
замовником було відмінено рішення про визначення перемоця. протокол засідання ТК додається