-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання підготовчих робіт по об’єкту: «Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва»
Завершена
10 546 323.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 731.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 731.62 UAH
Номер:
24405a0038b043f8bb50613ac5a4cee7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-13-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2019 00:00
Період моніторингу:
14.06.2019 12:31 - 09.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 № 115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-14-000952-а 14.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті та розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ДАНКО», ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.07.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель від 13.05.2019 № 70 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2019 №№ 84, 85, 87, тендерні пропозиції ТОВ «ДАНКО», ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2019 № 8924-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір 05.06.2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
10.07.2019 17:23 - 25.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2019 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зазначаємо, що в оголошенні про закупівлю, що є складовою Тендерної Документації, замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - до 29.05.2019. У період обговорення закупівлі - звернень за роз’ясненнями та з вимогами, а також, у період оскарження, скарг до органу оскарження - з цього приводу не надходило.
Дата публікації звіту:
16.07.2019 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
38947c47599649049646c69ebe213596
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
20.06.2019 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.06.2019 № 119
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-05-14-000952-a.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-14-000952-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 14 червня2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 червня 2019 року № 115 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ