• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інженерні послуги різні (послуги з інструментального обстеження будівель загальноосвітніх навчальних закладів)

міський бюджет

Завершена

386 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 930.75 UAH
Номер: d1d4864ffce14748b0012c554e509c85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.02.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.02.2020 16:51 - 13.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.02.2020 № 39 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2019-04-25-001218-b 25.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу учасника торгів встановлено не дотримання вимог абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС" та ТОВ "ЛІНККОР", рішення про відхилення пропозиції учасника від 14.05.2019 №102, рішення щодо продовження строку розгляду учасника від 20.05.2019, рішення про визначення переможця від 31.05.2019 №119, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.06.2019 №03П/19, додаткова угода від 20.06.2019 №1. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасником торгів ПП «Ротонда-Люкс» була висунута вимога 31.05.2019р. (UA-2019-04-25-001218-b.a1) щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "ЛІНККОР". Слід зазначити, що Законом визначено (абзац 3 пункт 2 стаття 18 Закону), - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій до органу оскарження. Водночас, на порушення абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник не надав заявнику відповідь на його звернення.
Період усунення порушень: 03.03.2020 16:46 - 18.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2020 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Східним офісом Держаудитслужби за результатами проведення моніторингу UA-M-2020-02-20-000033 порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника не встановлено, отже, повідомляємо, що з інформацією ознайомлені.
Дата публікації звіту: 04.03.2020 11:41

Запити/Пояснення