-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інженерні послуги різні (послуги з інструментального обстеження будівель загальноосвітніх навчальних закладів)
міський бюджет
Завершена
386 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 930.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 930.75 UAH
Номер:
d1d4864ffce14748b0012c554e509c85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2020 00:00
Період моніторингу:
20.02.2020 16:51 - 13.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.02.2020 № 39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-04-25-001218-b
25.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради
(код ЄДРПОУ 40506248) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу учасника торгів встановлено не дотримання вимог абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС" та ТОВ "ЛІНККОР", рішення про відхилення пропозиції учасника від 14.05.2019 №102, рішення щодо продовження строку розгляду учасника від 20.05.2019, рішення про визначення переможця від 31.05.2019 №119, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.06.2019 №03П/19, додаткова угода від 20.06.2019 №1.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасником торгів ПП «Ротонда-Люкс» була висунута вимога 31.05.2019р. (UA-2019-04-25-001218-b.a1) щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "ЛІНККОР".
Слід зазначити, що Законом визначено (абзац 3 пункт 2 стаття 18 Закону), - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій до органу оскарження.
Водночас, на порушення абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник не надав заявнику відповідь на його звернення.
Період усунення порушень:
03.03.2020 16:46 - 18.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2020 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Східним офісом Держаудитслужби за результатами проведення моніторингу UA-M-2020-02-20-000033 порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника не встановлено, отже, повідомляємо, що з інформацією ознайомлені.
Дата публікації звіту:
04.03.2020 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
078715b344934e03939224d0e9e02bd2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2020 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інженерні послуги різні (послуги з інструментального обстеження будівель загальноосвітніх навчальних закладів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-25-001218-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
1. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасником торгів ПП «Ротонда-Люкс» була висунута вимога 31.05.2019р. (UA-2019-04-25-001218-b.a1), на яку відповідь від Замовника відсутня, що є порушенням абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону.
Чому Замовником не надано відповідь на вимогу (UA-2019-04-25-001218-b.a1)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7dd7f03960894d87a5007ec048b916c8
Назва:
надання пояснень за результатами моніторингу
Дата опублікування:
27.02.2020 09:07
Опис:
У відповідь на вимогу надання пояснень за результатами моніторингу UA-M-2020-02-20-000033 повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога подана ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" оскаржує визначення переможця, та не містить в собі вимоги щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Керуючись п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником укладено договір за результатами закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства, строків та права на оскарження рішення Замовника, щодо визначення переможця. Замовник керується в своїй діяльності виключно нормами чинного законодавства, в тому числі Закону Україна «Про публічні закупівлі» та здійснює діяльність за принципами: прозорості, неупередженості та недискримінації Учасників. Також інформаційно повідомляємо, що Договір не виконано, Замовником подано позов в Господарський суд Дніпропетровської області № позову 904/6098/19, щодо зобов’язання вчинити дії та стягнути штрафні санкції, на підтвердження чого надаємо Ухвалу.
Номер:
560c01375d864176a6d9bfa36e6f49eb
Назва:
надання пояснень за результатами моніторингу
Дата опублікування:
26.02.2020 17:05
Опис:
У відповідь на вимогу надання пояснень за результатами моніторингу UA-M-2020-02-20-000033 повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога подана ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" оскаржує визначення переможця, та не містить в собі вимоги щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника.
Керуючись п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником укладено договір за результатами закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства, строків та права на оскарження рішення Замовника, щодо визначення переможця.
Замовник керується в своїй діяльності виключно нормами чинного законодавства, в тому числі Закону Україна «Про публічні закупівлі» та здійснює діяльність за принципами: прозорості, неупередженості та недискримінації Учасників.
Також інформаційно повідомляємо, що Договір не виконано, Замовником подано позов в Господарський суд Дніпропетровської області № позову 904/6098/19, щодо зобов’язання вчинити дії та стягнути штрафні санкції, на підтвердження чого надаємо Ухвалу.