• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сенсорна кімната

Торги не відбулися

300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 2 000.00 UAH
Номер: 5182e262a06642d685b5a88d2ab6f783
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.05.2019 14:20 - 11.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.05.2019 № 25 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника К.КОЛОТИЛО Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 травня 2019 року №25 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2019-05-10-000005-a від 10.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 25.05.2019 відмінив торги у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів Комунального закладу «Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1» (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.05.2019 №1. Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Проте, Замовник оприлюднив річний план щодо закупівлі сенсорної кімнати пізніше, ніж оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів щодо вказаної закупівлі. На поставлене 20.05.2019 питання про дату затвердження річного плану щодо даної закупівлі, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) відповіді не надав, що є порушенням частини п’ятої статті 7-1 Закону. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник в порушення пункту 2 частини першої статті 10 Закону оприлюднив тендерну документацію з порушенням термінів (за 11 днів до дня розкриття тендерних пропозицій). Під час проведення моніторингу Замовник відмінив торги 25.05.2019 у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 28.05.2019 15:01 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2019 15:01

Запити/Пояснення