• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Завершена

239 025.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 195.13 UAH
Номер: fd0c7c3991e149afa39c641b64b359d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.07.2019 15:20 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.07.2019 № 38 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2019-04-04-002427-a від 04.04.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимо абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Акріс Логістик», яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Наконечний Дмитро Миколайович та ТОВ «Акріс Логістик», протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2019 року, укладений договір про закупівлю від 20.05.2019 року № 29. Аналізом встановлено, що тендерна документація Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Слід відмітити, що відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Поряд з тим, пунктом 5 розділу III тендерної документації, встановлено імперативну умову, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї ж статті. Документи переможцем тендерних торгів завантажуються через електронний майданчик та в подальшому в паперовому вигляді надаються Замовнику. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації, Замовником вимагалось від переможця торгів надання оригіналу або нотаріально завіреної копії документу виданої Департаментом інформатизації МВС про те, що фізична особа, яка є переможцем закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення вимог пункту 5 розділу III та Додатку № 2 тендерної документації учасником - переможцем торгів ТОВ «Акріс Логістик» відповідну довідку завантажено на веб-портал лише 14.05.2019 року, тобто, на 7 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, що суперечить вимогам пункту 5 розділу III та Додатку № 2 тендерної документації та відповідно не відповідає абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем учасника ТОВ «Акріс Логістик» та уклав з ним договір про закупівлю від 20.05.2019 № 29. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 19.07.2019 16:18 - 03.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2019 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо порушення законодавства здійснення публічних закупівель в частині складання тендерної документації.
Дата публікації звіту: 25.07.2019 11:12