-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливна деревина (Деревина необроблена. Дрова для опалення)
Завершена
771 217.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 712.17 UAH
мін. крок: 1% або 7 712.17 UAH
Номер:
65515c74f1c441d59ad7beed61b0410a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2019 00:00
Період моніторингу:
08.07.2019 14:34 - 30.07.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2019 № 22
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.07.2019 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-12-001166-a 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку № 454.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490 в частині складання форми річного плану закупівель на 2019 рік.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону та вимог наказу Мінекономрозвитку № 490 в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Охтирського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Теремок» Охтирської міської ради Сумської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 12.04.2019 № 14), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Волкова Дениса Ігоровича (далі – ФОП Волков Д.І.), фізичної особи підприємця Пономарьова Дениса Ігоровича (далі – ФОП Пономарьов Д.І.), фізичної особи підприємця Лемешенко Олега Анатолійовича (далі – ФОП Лемешенко О. А.), протоколи засідання тендерного комітету від 08.05.2019 №15, від 08.05.2019 №16, 08.05.2019 №17, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.05.2019 № 63.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), Замовником у річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2019-04-12-000735-b та в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-12-001166-a, зазначено код предмета закупівлі за показником п’ятої цифри основного словника: 03413000-8 – Паливна деревина.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії у розмірі 23 123,52 гривень. При цьому, Замовником в пунктах 14 «Розмір забезпечення тендерних пропозицій» та 15 «Вид забезпечення тендерних пропозицій» оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги частини другої статті 21 Закону та вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів.
Крім того, у пункті 5 «Код згідно з КЕКВ» річного плану закупівель на 2019 рік (ID: UA-P-2019-04-12-000735-b) відсутня інформація про КЕКВ, чим порушено вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490, в частині складання форми річного плану закупівель на 2019 рік.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Лемешенко О.А. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Згідно пункту 4 розділу III тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів датою розкриття тендерних пропозицій є 02.05.2019 року.
Отже, строком дії тендерного забезпечення є період з 02.05.2019 по 30.07.2019 року. При цьому, строк дії гарантії, наданої в складі тендерної пропозиції ФОП Лемешенко О.А. становить з 11.04.2019 по 11.07.2019, що є менше, ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій та не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Крім того, страхова гарантія, надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Лемешенко О.А., містить інформацію про закупівлю (ID: UA-2019-03-25-001721-b) відмінну від тієї, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів (ID: UA-2019-04-12-001166-a), що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Лемешенко О.А. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 20.05.2019 № 63 на суму 770 517,00 гривень.
Період усунення порушень:
18.07.2019 14:50 - 02.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2019 14:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області було здійснено моніторинг на закупівлю (Деревина необроблена. Дрова для опалення) ДК 021:2015-03413000-8 Паливна деревина та виявлено порушення. Таким чином тендерний комітет Охтирського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) "Теремок" усунув виявлені порушення та прийняв рішення розірвати договір з постачальником.
Дата публікації звіту:
26.07.2019 09:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
- corruptionDescription: Так
Опис:
.
Дата публікації:
26.07.2019 15:24