-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників
Торги відмінено
9 818 259.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 182.59 UAH
мін. крок: 1% або 98 182.59 UAH
Номер:
0bbe0a78850847e0939f69ed12432030
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-04-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2019 00:00
Період моніторингу:
04.06.2019 15:02 - 26.06.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2019 № 111
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2019 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-13-001022-c 13.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22, пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05.06.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.05.2019 № 19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Малого приватного підприємства «Сімт» (далі – Переможець), протокол засідання щодо розгляду результатів аукціону по закупівлі Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) від 03.06.2019 №20, повідомлення про намір укласти договір.
Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Малого приватного підприємства «Сімт» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця відсутня банківська гарантія строком дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п.2 Розділу 3 ТД.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції.
До того ж, у складі пропозиції Переможця міститься довідка від 21.05.2019 № 41, в якій відсутня інформація щодо стану виконання договору, наявність/відсутність претензій з боку замовника та контактні дані замовника, чим не дотримано вимоги п.1 Розділу 3 ТД.
Також, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 21.05.2019 № 44 відсутня інформація щодо досвіду роботи працівників на аналогічній посаді, що не відповідає вимогам п.2 додатку 4 до ТД.
Крім того, в довідці про виконання аналогічних договорів від 22.05.2019 № 46 не зазначено інформацію про стан об’єкта, чим не дотримано вимоги п.п. 3.1 п. 3 додатку 4 до ТД.
Поряд з цим, аналогічний договір від 27.12.2018 № 101 не містить додатків №№ 2, 4, 5, чим не виконано вимоги п.п.3.3 п. 3 додатку 4 до ТД.
Таким чином, учасником Мале приватне підприємство «Сімт» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до
ст. 22 Закону.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Малого приватного підприємства «Сімт» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
07.06.2019 13:05 - 22.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2019 13:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено.
Дата публікації звіту:
14.06.2019 16:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.07.2019 10:10