• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

придбання путівок для оздоровлення дітей

Торги відмінено

242 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
Номер: a1bfb31700ca433da28fec1aabfe8e63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-20-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 20.05.2019 17:53 - 13.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2018 № 28 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.05.2018 № 28 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-14-000069-b 14.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та Наказу № 490 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за формою, яка не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженій Наказом № 490 За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено неузгодженість інформації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 21.05.2019, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 21.05.2019 № 7, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.05.2019 № 5 (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на запит. За результатом проведеного моніторингу установлено неузгодженість інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: в п. 13 оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01 червня 2019 року о 09.47 год, тоді як в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 31.05.2019 (до часу, встановленого системою автоматично). Також, установлено, що Замовником порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону в частині оприлюднення інформації про закупівлю з порушенням порядку, встановленого Уповноваженим органом, а саме - в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – Наказ № 490). Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги Наказу № 490. Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 21.05.2019, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 21.05.2019 № 7, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень: 04.06.2019 18:12 - 19.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2019 18:12

Запити/Пояснення