-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
придбання путівок на оздоровлення дітей
Торги відмінено
242 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
Номер:
bf890c691a5543229c7d770f3c91eb5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2019 00:00
Період моніторингу:
13.05.2019 10:26 - 06.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 26
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.05.2019 № 26
Перелік
процедур закупівель, щодо яких управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-03-000100-с 03.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10, частини 2 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 14.05.2019 № 6, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену на засідання тендерного комітету (далі – тендерна документація), надане Замовником роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету від 14.05.2019 № 6.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовником 06.05.2019 надане роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (далі – вимога). Згідно з вищезазначеним роз’ясненням вимога задоволена шляхом внесення змін до тендерної документації, тендерна документація із відповідними змінами оприлюднена 06.05.2019 разом із текстом роз'яснення на вимогу.
Однак, на порушення вимог частини 1 статті 10, частини 2 статті 23 Закону, зміни, які внесені замовником до тендерної документації згідно із вищезазначеним роз’ясненням на вимогу, не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Також, Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації перелік змін, що вносяться, в окремому документі. Положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних, які повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 14.05.2019 № 6, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень:
29.05.2019 12:49 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2019 12:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено шляхом відміни торгів про що, зазначено у протоколі від 14.05.2019р №6
Дата публікації звіту:
29.05.2019 14:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.05.2019 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
395cb377f8c643119b0476497d1a7d05
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2019 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Придбання путівок на оздоровлення дітей» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000100-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
При проведенні даної закупівлі, 06.05.2019 Вами оприлюднено рішення замовника щодо задоволення вимоги про усунення порушення за номером UA-2019-05-03-000100-с.с1 згідно з яким внесено зміни до тендерної документації. До розділу «Рішення замовника» Вами прикріплено файл з тендерною документацією зі змінами, внесеними відповідно до вимог замовника.
Чому Вами не розміщено та не відображено в електронній системі в строки, визначені частиною 1 статті 10 Закону, нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Також, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, положення тендерної документації до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, які повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації чим недотримано вимоги частини 2 статті 23 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.