• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

придбання путівок на оздоровлення дітей

Торги відмінено

242 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
Номер: bf890c691a5543229c7d770f3c91eb5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 13.05.2019 10:26 - 06.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.05.2019 № 26 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.05.2019 № 26 Перелік процедур закупівель, щодо яких управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-03-000100-с 03.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10, частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 14.05.2019 № 6, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену на засідання тендерного комітету (далі – тендерна документація), надане Замовником роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету від 14.05.2019 № 6. За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовником 06.05.2019 надане роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (далі – вимога). Згідно з вищезазначеним роз’ясненням вимога задоволена шляхом внесення змін до тендерної документації, тендерна документація із відповідними змінами оприлюднена 06.05.2019 разом із текстом роз'яснення на вимогу. Однак, на порушення вимог частини 1 статті 10, частини 2 статті 23 Закону, зміни, які внесені замовником до тендерної документації згідно із вищезазначеним роз’ясненням на вимогу, не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Також, Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації перелік змін, що вносяться, в окремому документі. Положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних, які повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 14.05.2019 № 6, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень: 29.05.2019 12:49 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2019 12:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом відміни торгів про що, зазначено у протоколі від 14.05.2019р №6
Дата публікації звіту: 29.05.2019 14:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 30.05.2019 11:18

Запити/Пояснення