-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів фізики, історії та математики )
Торги відмінено
1 558 542.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 585.42 UAH
мін. крок: 1% або 15 585.42 UAH
Номер:
94757dfcc2ed4fff88cbfe6df3e9f55e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-03-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2019 00:00
Період моніторингу:
03.06.2019 17:47 - 25.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
03.06.2019 № 25
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 03.06.2019 №25
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-05-13-000640-b 13.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17, пунктів 3, 6, 8 та 9 частини другої статті 22, абзацу 2, 6 частини другої статті 21 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) від 13.05.2019 №39, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 03.06.2019 №43, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІМ», повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2019.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмету закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником третьої цифри (ДК 021:2015: 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок №454), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №448/28578.
Також за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (Додаток 1) не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Поряд з цим, за результатами моніторингу встановлено, що:
- в порушення норм абзацу 2 частини другої статті 21 Закону наявна невідповідність в інформації, зазначеній в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації Замовника стосовно назви предмета закупівлі (в тендерній документації Замовником зазначено: навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів фізики, історії та математики за ДК 021:2015- 39160000-1 шкільні меблі, проте в оголошенні про проведення відкритих торгів вказано – шкільні меблі (навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів фізики, історії та математики) за ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя);
- в порушення норм абзацу 6 частини другої статті 21 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону наявна невідповідність в інформації, зазначеній в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації Замовника стосовно строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (в тендерній документації Замовником зазначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 30.07.2019 року, проте в оголошенні про проведення відкритих торгів вказано – до 31 грудня 2019).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі не у відповідність до річного плану в частині визначення коду відповідних класифікаторів предмета закупівлі (в оголошенні про проведення процедури закупівлі Замовником зазначено - ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя, проте в формі річного плану закупівлі вказано - ДК021-2015: 39160000-1 — Шкільні меблі).
Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
06.06.2019 14:12 - 21.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2019 14:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунено
Дата публікації звіту:
07.06.2019 14:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionDescription: Так
Опис:
Порушення законодавства у сфері закупівель усунуті шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
07.06.2019 16:10