• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Ангіограф

Торги відмінено

24 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 720 000.00 UAH
Номер: fa0fd7b2672c4a82833614f83e4038ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 05.07.2019 15:26 - 27.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.07.2019 №69 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05.07.2019 № 69 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 2 3 6. UA-2019-03-05-001929-b, 05.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 50) 440-96-76, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30, частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2019 № 6 торги визнані такими, що не відбулися. Відповідне рішення оприлюднене в електронній системі закупівель 16.07.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.03.2019 № 2, зі змінами, внесеними рішеннями уповноваженої особи від 25.03.2019 № 3, від 05.04.2019 № 4, від 13.05.2019 № 5 та переліки внесених змін; запит до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.03.2019 та відповідь замовника від 25.03.2019; тендерні пропозиції ТОВ «УМТ+», ТОВ «Сінекс», ТОВ «Здраво», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2019 № 6; документи, надані переможцем торгів ТОВ «Здраво» відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; пояснення, отримане 16.07.2019 від Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2019 № 6. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів, а саме: запит до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації оприлюднений 15.03.2019, відповідь замовника –25.03.2019. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12, підтверджено. Під час моніторингу встановлено, що розглядаючи відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції учасників, замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сінекс», тоді як вона не відповідала умовам тендерної документації: - на виконання пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації (зі змінами) учасник ТОВ «Сінекс» не надав інформаційного листа щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції; - медико-технічні характеристики товару, що запропонований ТОВ «Сінекс», не відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідно до інформації, розміщеної на сторінці 24 Інструкції до цифрової субстракційної ангіографічної системи Vicor-VC100, матеріал стільниці столу рентгенохірургічного – карбонове волокно (у додатку 1 до тендерної документації – вуглеволокнистий композит). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції, наданого ТОВ «Сінекс» (банківська гарантія від 05.04.2019 № 001/MLG1/17228, видана акціонерним товариством «Універсал Банк») з урахуванням дати розкриття тендерних пропозицій (21.05.2019), не відповідає умовам пунктів 2, 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Сінекс» мала бути відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а торги відмінені відповідно до частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень: 23.07.2019 12:25 - 07.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2019 12:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 07.08.2019 16:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Торги відмінені
Дата публікації: 07.08.2019 17:34

Запити/Пояснення