• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини (гіпохлорит натрію марки А, гіпохлорит натрію марки Б)

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
Номер: e44f1ec5d65e47a0be269cf2318c9a24
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 10.06.2019 15:54 - 03.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2019 № 58 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.06.2019 № 58 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2 UA-2019-04-19-000652-c, 19.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22, пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод встановлено порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); розгляд тендерних пропозицій; дотримання строків під час укладення договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання строків під час укладення договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-04-19-000652-c; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 19.04.2019; тендерна документація зі змінами від 26.04.2019 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; протокол засідання тендерного комітету від 08.05.2019 без номера щодо визначення тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» переможцем торгів; тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 22.05.2019 № 1; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода від 29.05.2019 № 1 до договору від 22.05.2019 № 1; повідомлення про внесення змін; пояснення від 14.06.2019, отримані від комунального підприємства «Уманьводоканал» Уманської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Додаток 1 до тендерної документації містить умову щодо надання переможцем торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, копії ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору оренди/лізингу. При цьому, у тендерній документації зазначено, що у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки – замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. За результатами аукціону, який відбувся 06.05.2019, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Марілайф» з остаточною ціновою пропозицією 2 397 000,00 грн з ПДВ, та 22.05.2019 укладено договір за № 1 з останнім. Разом з тим, 29.05.2019 між комунальним підприємством «Уманьводоканал» Уманської міської ради та переможцем торгів ТОВ «Марілайф» укладено додаткову угоду за № 1 до договору від 22.05.2019 № 1 відповідно до якої збільшено ціну за одиницю товару (гіпохлорит натрію марки «Б») більше, ніж на 10 відсотків (із 8287,50 грн з ПДВ до 14600,00 грн з ПДВ), що є порушенням пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень: 19.06.2019 15:57 - 05.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2019 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області усунуто порушення шляхом розірвання додаткової угоди № 1 від 29.05.2019 р. Інші зауваження усунути неможливо, так як між КП «Уманьводоканал» та ТОВ «Марілайф» укладено договір поставки № 1 від 22.05.2019 р. та здійснена оплата. В подальшому зауваження Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області тендерним комітетом будуть взяті до уваги.
Дата публікації звіту: 25.06.2019 16:16

Запити/Пояснення