-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі для НУШ
Торги не відбулися
604 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 022.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 022.50 UAH
Номер:
5a93731295064eeb8878a9c829a587ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-15-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2019 00:00
Період моніторингу:
15.05.2019 15:29 - 08.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
_15.05.2019 Одеса № 157
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2019 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-05-13-001863-a 13.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не містить інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Період усунення порушень:
17.05.2019 16:44 - 05.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2019 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
До тендерної документації внесено зміни щодо проведення закупівлі по предмету: ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі «Шкільні меблі для НУШ», на підставі проведення моніторингу органом державного фінансового контролю та виявлених ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель у процедурі: UA-2019-05-13-001863-a.
На підставі вищевикладеного внесено зміни до тендерної документації, а саме:
- інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, що передбачено пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
21.05.2019 16:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
22.05.2019 09:27