-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шини для тролейбусів
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 10 000.00 UAH
Номер:
fc10548c74d741e2be2e90923ecfebe5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-21-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2020 00:00
Період моніторингу:
21.12.2020 15:07 - 16.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.12.2020 № 59
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2019-04-15-000070-a 15.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття такого заходу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольними рішеннями тендерного комітету від 15.04.2019 №24, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", протокольне рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 10.05.2019 №29, повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2019, договір поставки від 29.05.2019 №3Д-11/19 на суму 1 010 498,40 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника від 13.01.2021, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, установлено, що строк дії Договору визначено до 31.12.2019 року (п. 12.1 Договору).
Однак, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору,у зв’язку з закінченням його строку дії, чим порушив норми абзацу 10 частини першої статті 10 Закону .
З пояснень, наданих на запит Управління Східного офісу Держаудистслужби в Донецькій області від 06.01.2021 про стан виконання Договору, Замовник надав пояснення, яке не спростовує виявлене порушення.
Період усунення порушень:
18.01.2021 09:26 - 02.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.01.2021 09:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.
Дата публікації звіту:
22.01.2021 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
b163e3b897374a329f18e222014ac7ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2021 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шини для тролейбусів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-15-000070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 12.1 Договору укладеного Замовником з переможцем, строк його дії визначено до 31.12.2019. Додаткові угоди на продовження строку дії укладеного договору в електронній системі закупівель відсутні.
Поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 06.01.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
38fda15c8c944272ac37dfa721df52d9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.01.2021 13:34
Опис:
Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір закінчив свою дію 31 грудня 2019 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні. Також повідомляємо , що секретар який був уповноважений для роботи на майданчику в період звітування за договором була у відпустці (відповідний документ надається), на виконання обов'язків секретаря керівник підприємства та голова тендерного комітету іншу особу не призначали.