• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Завершена

19 070 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Номер: 3d0606b542654a389e33390c8f7bb28c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 09.07.2019 15:19 - 31.07.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.07.2019 № 35_ Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.07.2019 № 35 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-05-13-001262-c 13.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 18 частини першої статті 1 Закону, розділу ІІ Порядку. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енглер» ТОВ «АЛЬТАІР І К», ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.07.2019 №1262-с, додаткову угоду №1 від 22.07.2019, пояснення замовника від 22.07.2019 №651/01-13/06. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником оприлюдено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів, у пункті 5 «Конкретна назва предмета закупівлі» зазначено Комп’ютерне обладнання, у пункті 6 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» зазначено код — ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання. Водночас, у Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної зазначено про Наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах для вчителя, Наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах для учня, Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах для вчителя, Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах для учня, Наочно-дидактичний матеріал з математики на магнітах для вчителя, Наочно-дидактичний матеріал з математики на магнітах для учня, Танграм на магнітах, Магнітно-маркерний планшет, Набір грошових знаків (роздатковий), Набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби» на магнітах для вчителя, Набір моделей геометричних тіл та фігур (демонстраційний), Набір моделей геометричних тіл та фігур (роздатковий), Набір «Одиниці об’єму» для вчителя, Рахівниця, Розкладне коло для вивчення дробів без написів для учня, Набір креслення для вчителя, Терези, Мірки, Кольорова геодошка, Балансиртерези, Лупа, Комплект для вирощування рослин, Колекція гірських порід, Лабораторія для рослин, Лабораторія для вирощування квітки, Прозора гелева коробка для спостереження за кореневою системою, Глобус, Модель обертання Землі навколо Сонця, Велика лупа, Колекція «Морське дно», Термометр, Модель кругообігу води в природі, Набір для очищення води, Бак для спостереження за кореневою системою рослини, Пластикові овочі та фрукти, їжа, Сонячна система, Компас, Набір для догляду за кімнатними рослинами, Мікроскоп портативний цифровий, Набір «Юний дослідник», Посуд столовий для сервірування, Набір музичних інструментів, Набір «З’єднувальні блоки», Набір для колективної творчості, Модель механічного годинника, настінна (демонстраційна), Модель механічного годинника (роздаткова). Так, відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Отже, замовник у порушення пункту 18 частини 1статті 1 Закону та розділу ІІ Порядку не вірно визначив предмет закупівлі.
Період усунення порушень: 29.07.2019 17:24 - 13.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2019 17:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської ОДА за результатами вивчення інформації, викладеної у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляє наступне. Так, згідно з пунктом 18 частини першої статті першої Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454). У відповідності до вимог зазначеного Порядку предмет даної закупівлі було визначено за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (Єдиний закупівельний словник). Предметом даної процедури закупівлі є комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, передбачені Наказом Міністерства освіти і науки від 13.02.2018 № 137. Згідно із цим Наказом до переліку засобів навчання для кабінетів початкової школи, окрім електронного обладнання, також входять наочні матеріали (дидактичні матеріали, прилади, друковані засоби навчання тощо). У зв’язку із зазначеним, цифрове обладнання, електронні освітні ресурси та наочні матеріали, які є предметом даної закупівлі, були об’єднані в комплекти засобів навчання, елементи яких мають спільне цільове і функціональне призначення – оснащення початкових класів закладів освіти. При цьому метою формування даних комплектів є забезпечення цілісності та послідовності викладення навчального матеріалу. Разом з тим, за результатами аналізу національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” було встановлено, що він не містить окремого коду для наочних матеріалів. Враховуючи зазначене, а також те, що основою навчальних комплектів є інтерактивні комплекси (персональні комп’ютери, мультимедійні проектори, інтерактивні дошки та інше цифрове обладнання), предмет закупівлі за показником четвертої цифри національного класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” визначено як 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання. Також слід звернути увагу на те, що станом на день початку здійснення моніторингу закупівлі між замовником та учасником, що став переможцем, у відповідності до вимог частини другої статті 32 та частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» було укладено та опубліковано відповідний договір. Разом з тим, відповідно до змісту частини другої статті 23 Закону внесення змін до оголошення та тендерної документації допускається до закінчення строку для подання пропозицій. У зв’язку з цим, змінити інформацію про предмет закупівлі на даному етапі неможливо. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу одностороння зміна та розірвання договору не допускаються, якщо інше не передбачено його умовами. При цьому, договором, укладеним за результатами даної процедури закупівлі, такого права замовника не передбачено. У зв’язку з викладеним, внести зміни до інформації про предмет закупівлі не видається можливим. Також зазначаємо, що класифікація предмета закупівлі не створює негативний вплив для відповідного бюджету, не призводить до збільшення вартості договору, не обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі та не впливає на результати розгляду пропозицій учасників.
Дата публікації звіту: 05.08.2019 15:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Ні
Опис: -
Дата публікації: 23.08.2019 15:01

Запити/Пояснення