• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт тротуару по вул.Леваневського від будинку №2/1 до будинку №6 в м.Новограді-Волинському Житомирської області (45233142-6-Ремонт доріг)

Капітальний ремонт тротуару по вул.Леваневського від будинку №2/1 до будинку №6 в м.Новограді-Волинському Житомирської області (45233142-6-Ремонт доріг)

Завершена

1 157 374.60 UAH з ПДВ
Номер: 3fd85a548890449798efc57fc5fd6054
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:31 - 24.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.09.2019 № 51 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2019-05-13-001192-c від 13.05.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору установлено порушення вимог частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Управлінням житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, інформація розміщена Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2019 році капітального ремонту тротуару асфальтобетонного покриття по вул. Леваневського від будинку №2/1 до будинку №6 в м. Новограді-Волинському Житомирської області та договір про закупівлю від 13.05.2019 № 10/7461. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) встановлено імперативну вимогу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, при цьому річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) протягом п’яти днів з дня затвердження. При цьому, пунктами 3 та 7 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено зазначення інформації щодо конкретної назви предмета закупівлі та процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Поряд з тим, виходячи з пункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 922 капітальний ремонт віднесено до робіт. Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 2 Закону № 922, вимоги вказаного Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Слід відмітити, що згідно розділу III «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 922 за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас, об’єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163 (далі - ДБН А.2.2-3:2014). У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014. Згідно з пунктом 3 “Терміни та визначення понять” ДБН А.2.2-3:2014 зокрема визначено, що лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору встановлено, що Замовником 08 травня 2019 року на веб-порталі оприлюднено річний план закупівель (внесено зміни 11 травня 2019 року) за номером ІD: UA-P-2019-05-08-001247-b, відповідно до якого, заплановано придбання послуг по предмету: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Леваневського від будинку № 2/1 до будинку № 6 в м. Новограді-Волинському Житомирської області, за кодом 45233142-6-Ремонт доріг» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015), загальною очікуваною вартістю в сумі - 1 156 291,20 грн., без використання електронної системи. Разом з тим, відповідно до звіту про укладання договору оприлюдненого на веб-порталі 13 травня 2019 року Замовником укладено договір на закупівлю робіт від 13.05.2019 року № 10/7461 за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Леваневського від будинку № 2/1 до будинку № 6 в м. Новограді-Волинському Житомирської області», код за ДК 021-2015: 45233142-6, на загальну суму 1 156 291,20 гривень. Водночас, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі, Замовником 08 травня 2019 року на веб-порталі оприлюднено річний план закупівель (внесено зміни 11 травня 2019 року) за номером ІD: UA-P-2019-05-08-000717-b, відповідно до якого, заплановано придбання робіт з капітального ремонту того ж самого лінійного об'єкту інженерно-транспортної інфраструктури (капітальний ремонт тротуару по вул. Леваневського від будинку № 12 до будинку №14 в м. Новограді-Волинському Житомирської області», тобто який фактично відноситься до одного об’єкту будівництва та відповідно є аналогічним предметом закупівель, загальною очікуваною вартістю в сумі - 965 088,40 грн., без використання електронної системи. При цьому, аналізом встановлено, що Замовником 13 травня 2019 року укладено договір про закупівлю від 13.05.2019 року № 9/7461 на закупівлю вищевказаних робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Леваневського від будинку № 12 до будинку №14 в м. Новограді-Волинському Житомирської області (інформацію оприлюднено на веб-порталі за номером ІD: UA-2019-05-13-001313-с), вартістю 964 192,80 гривень. Частиною 1 статті 12 Закону № 922 визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі. Частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону № 922 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Враховуючи викладене, Замовником заплановано та укладено два договори від 13.05.2019 року за номерами № 9/7461 та № 10/7461 на загальну суму 2 120 484,00 грн., предметом яких є закупівля робіт з капітального ремонту одного й того ж самого лінійного об'єкту інженерно-транспортної інфраструктури (вул. Леваневського в м. Новограді-Волинському Житомирської області), та які відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922 та розділу III Порядку МЕРТУ № 454 відносяться до одного предмету закупівель. Отже, Замовником укладено договір про закупівлю від 13.05.2019 року № 10/7461 в сумі 1 156 291,20 грн. (інформацію оприлюднено на веб-порталі за номером ІD: UA-2019-05-13-001192-с), без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону № 922, чим не дотримано вимоги частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922.
Період усунення порушень: 10.10.2019 14:52 - 28.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 10.10.2019 14:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до констатуючої частини ІІ висновку про результати проведення моніторингу закупівлі від 10 жовтня 2019 року повідомляємо наступне. Відповідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Мінекономрозвитку України від 17.03.2016р. №454 р.3 Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно п. 3.7 розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації та будівництво” визначено: Капітальний ремонт Сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Відповідно до абзацу 5 ч.1 ст.4 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” та п.3.12 розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації та будівництво” визначено: Об'єкт будівництва будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Відповідно до ДК 018-2000 Державного класифікатора будівель та споруд затвердженого і введено в дію наказом Держстандарту України від 17.08.2000 № 507: Інженерні споруди - це об'ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів та т. ін. Капітальний ремонт виконується відповідно до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації. У зв’язку з тим, що між даними тротуарами існує внутрішньоквартальнтий проїзд, який не потребує капітального ремонту та на підставі вищевикладеного дані об’єкти є частинами інженерної споруди було поставлено завдання УЖКГЕ замовити проектно-кошторисну документацію по об’єктам «Капітальний ремонт тротуару по вул. Леваневського від будинку №2/1 до будинку №6 в м.Новограді-Волинському Житомирської області», «Капітальний ремонт тротуару по вул. Леваневського від будинку №12 до будинку №14 в м.Новограді-Волинському Житомирської області» та у разі виділення коштів по даним об’єктам УЖКГ,Е та КВ Новоград-Волинської міської ради, як Замовнику закупівлі робіт по вищевказаним об’єктам. Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі по вищевказаних об’єктах були здійснені без використання електронної системи закупівель, оскільки їх вартість відповідно до проектно-кошторисних документацій є меншою, ніж вартість, встановлена в абзацах 2 і 3 статті другої Закону. Голова тендерного комітету Свірщук А.С.
Дата публікації звіту: 18.10.2019 16:03

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення