• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дрова паливні

Завершена

306 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 30.60 UAH
Номер: 822750bb4a6d4a7092b2b45e04e31a71
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-03-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 04.07.2019 08:54 - 26.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.07.2019 № 32 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 липня 2019 року №32 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2019-05-13-001040-с від 13.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини третьої статті 17 та пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Відділу освіти, молоді і спорту Герцаївської районної державної адміністрації (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.05.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 06.06.2019, 12.06.2019 та 21.06.2019, повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2019, пропозиції ТОВ «Мастер-Сіті-Інвест», ФОП Пернай С.С., ФОП Стінська А.Б. та ФОП Якобан В.Д. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформація щодо Джерела фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). Також, у повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація по Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), чим не дотримано вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовник в описі методики оцінки за критерієм «Ціна» не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, в порушення абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону, Замовник в тендерній документації зазначив вимогу про надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 1 та 7 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу пропозиції ФОП Якобан В.Д., якого визнано переможцем, встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів які укладені в 2017-2018 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-ох ), що вказані в довідці. ФОП Якобан В.Д. надав договір від 06.12.2017 №200/2017, укладений із Замовником, на постачання Вугілля кам’яного (код за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо), що не є аналогічним з предметом закупівлі Дрова паливні (код за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина). Отже, ФОП Якобан В.Д. документально не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ФОП Якобан В.Д. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 12.07.2019 16:27 - 27.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2019 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауваження враховані, договір про закупівлю дров паливних розірвано.
Дата публікації звіту: 18.07.2019 18:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 26.07.2019 16:40