• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт народного дому в с. Щуровичі Радехівського району Львівської області

Завершена

2 578 226.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 782.00 UAH
Номер: 473cc49429cb4846b6d7cbbfbf7a78ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.04.2020 12:41 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2020 № 70 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2019-04-16-000267-c 16.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу культури, туризму, національностей та релігій Радехівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-03-07-002268-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затвердженну рішенням тендерного комітету від 16.04.2019 (протоколом №1); протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.05.2019; тендерну пропозицію ТОВ «Партнерпроектбуд»; повідомлення про намір укласти договір; договір на виконання підрядних робіт № 000267-с від 03.06.2019, додаткову угоду від 03.06.2019 № 1, додаткові угоди від 23.12.2019 № 4 та № 5, опубліковану 06.05.2020 відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону при визначенні у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції опис методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Моніторинг виконання вимог тендерної документації в частині надання переможцем торгів документів на виконання вимоги ст. 17 Закону не проводився, оскільки згідно з вимогами розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено можливість надання переможцем торгів документів на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, у паперовому вигляді, супровідним листом, переданим особисто або через пошту. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін та звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Партнерпроектбуд», з яким 03.06.2019 укладено договір на виконання підрядних робіт № 000267-c на суму 2 174 217,91 з ПДВ. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником укладено ряд додаткових угод до Договору № 000267-с. Так, в електоронній системі закупівель Замовником опубліковано додаткову угоду № 1 від 03.06.2019, додаткову угоду № 4 від 23.12.2019 та додаткову угоду № 5 від 23.12.2019 року. Водночас, повідомлення про внесення змін до Договору № 000267-с шляхом укладання додаткових угод № 2 і № 3 Замовником не оприлюднено. Під час моніторингу Замовником на відповідний запит органу державного фінансового контролю щодо не оприлюднення додаткових угод № 2 та №3 до вищевказаного договору опубліковано відповідь, в якій зазначено, що додатковою угодою №2 від 18.06.2019 вносились зміни в частині передбачення реквізитів підрядника для зарахування попередньої оплати, а додатковою угодою №3 від 01.07.2019 – щодо банківських реквізитів Замовника з метою виконання наказу ДКСУ від 12.04.2019 № 110 «Щодо переходу на централізовану модель здійснення видатків розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету Львівської області». Також, у поясненні зазначено, що повідомлення про внесення змін до Договору №000267-с не опубліковані, оскільки даними додатковими угодами не вносились зміни в частингі предмета та вартотсі закупівлі, а також будь-які інші істотні зміни умов договору. Відповідно до пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими нормативно-правовими актами. Згідно з нормами пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (положення Загальних умов застосовуються щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з капітального ремонту будівель і споруд) істотними умовами договору підряду є, зокрема, найменування та реквізити сторін. Крім того, умови пункту 4.1 Договору №000267-с, до якого вносилися зміни додатковою угодою №2 від 18.06.2019, стосується умов порядку проведення розрахунків, здавання і приймання робіт. Проте, на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону Замовником повідомлення про внесення змін до Договору №000267-с додатковими угодами №2 від 18.06.2019 та №3 від 01.07.2019 в електронній системі у встановлений термін та на час завершення моніторингу (12.05.2020) не опубліковано. Також, з врахуванням опублікованого Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю щодо виконання зобов’язань сторонами за Договором № 000267-с в повному обсязі та виконання робіт у 2020 році, встановлено, що згідно із зменшенням вартості та обсягу робіт на час проведення моніторингу роботи за Договором № 000267-с виконані і оплачені в повному обсязі. Згідно з п. 5.1 Договору № 000267-с роботи виконуються відповідно до календарного плану виконання робіт (додаток 1), згідно з п. 13.3 – договір діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором в межах бюджетного року – до 31 грудня 2019 року. Згідно з додатковою угодою №1 від 03.06.2019 закінчення робіт – 31.12.2019 році. Додатковою угодою № 5 від 23.12.2019 зменшено обсяг виконаних робіт, скоригована вартість основного договору на 2019 рік становить 1 337 400,00 гривень. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-16-000267-c (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у червні, вересні та грудні 2019 року здійснено оплату на користь ТОВ «Партнерпроектбуд» за Договором № 000267-с за капітальний ремонт народного дому в с. Щуровичі Радехівського району Львівської області на загальну суму 1 337 400,00 грн, підставою для оплати зазначено рахунок від 18.06.2019 № 000267/1, акт від 18.09.2019 №1 та акт від 24.12.2019 № 2. Оплачена сума відповідає сумі Договору № 000267-с (з врахуванням внесених змін відповідно до додаткової угоди № 5). Згідно з оприлюдненими в електронній системі закупівель інформацією та документами по закупівлі UA-2019-04-16-000267-с, строк дії Договору № 000267-с не продовжувався після 31.12.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, виконання робіт за Договором № 000267-с та його оплати в повному (зменшеному) обсязі, відповідно до додаткових угод станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (12.05.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 13.05.2020 16:56 - 28.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2020 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: звіт про виконання договору
Дата публікації звіту: 14.05.2020 11:53

Запити/Пояснення