-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сучасні шкільні меблі
Завершена
1 258 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 291.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 291.00 UAH
Номер:
48d80f699fb348a1a869a280c79e2c8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-03-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2019 00:00
Період моніторингу:
03.07.2019 17:47 - 25.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2019 №110
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-26-000479-a 26.04.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області (далі - Замовник) від 02.05.2019, тендерні пропозиції ТОВ “ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”, ФОП Далецький Роман Вікторович, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.05.2019 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2019, договір закупівлі від 03.06.2019 № 12, повідомлення про внесення змін до договору додаткова угода від 04.06.2019 № 1.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Далецький Роман Вікторович, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації Замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на кожну позицію.
За результатами моніторингу встановлено, що ФОП Далецький Роман Вікторович, у складі тендерної пропозиції не надав свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на cтілець на круглій трубі та стілець для вчителя.
Крім цього, учасником-переможцем надано протерміноване свідоцтво про відповідність педагогічним вимогам на стіл учнівський двомісний регульований з поличкою (термін дії свідоцтва до 07.02.2019 року).
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Далецький Роман Вікторович.
За результатами проведеної із порушенням норм законодавства у сфері закупівель процедури Замовник уклав з ФОП Далецький Роман Вікторович договір від 03.06.2019. №12 на суму 1 240 000 гривень.
Період усунення порушень:
12.07.2019 10:30 - 27.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2019 10:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Миколаївської РДА повідомляє наступне.
У закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні шкільні меблі) взяли учатсь ТОВ «Лихачовська Меблева Фабрика», ФОП Далецький Р.В. та НВП «Промінь».
Учасника ТОВ «Лихачовська Меблева Фабрика» була відхилена на підставі п.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме не надано жодної педагогічної вимоги на позиції, як було вказано у Додатку 4 до тендерної документації ( а саме педагогічна вимога на кожну позицію, тобто на партію товару).
ФОП Далецький Р.В. був наступним учасником у даній закупівлі. При розгляді пропозиції ФОП Далецький Р.В. було виявлено , що учасником надано у складі пропозиції педагогічна вимога на стіл учнівський двомісний ( 4 шт.) для ресурсної кімнати дійсне до 07.02.2019р. та відсутня педагогічна вимога на стілець для учителя.
Оскільки , стіл учнівський двомісний ( 4 шт.) для ресурсної кімнати закуплявся додатково до шкільних меблів, замовником керуючись п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» було вирішено звернутися до підприємства НВП «Промінь» яке є виробником меблів переможця ФОП Далецького Р.В., за підтвердженням наданої інформації учасником ФОП Далецький Р.В. (лист додається). Листом від НВП «Промінь» роз’яснено, що столи учнівські двомісні ( 4 шт.) були виготовлені до 07.02.2019р. і тому на них поширюється дана педагогічна вимога №04/174 від 28.04.2016р.
Виходячи з отриманої інформації від НВП «Промінь» замовником було прийнято рішення взяти до уваги наданні педагогічні вимоги щодо столів учнівських двомісних для ресурсної кімнати , а щодо стільців для учителя взято до уваги інформаційний лист про те, що на дану позицію окрема педагогічна вимога не видається , оскільки стільці аналогічні і виготовлені з тієї ж сировини (тобто металевого каркасу) та за бажанням замовника додатково оббивається тканиною поверх фанери, для більш естетичного виду .
Щодо позиції « стілець на круглій трубі» та його відсутності у складі пропозиції ФОП Далецького Р.В., інформуємо, що учасником ФОП Далецький Р.В. надано педагогічну вимогу на стілець учнівський , що відповідно до Додатку 4 до тендерної документації і є учнівський стілець. (додається педагогічна вимога на стілець учнівський та додаток 4 з характеристиками).
ФОП Далецьким Р.В, поставлено весь товар у встановлені замовником терміни, згідно з програми Нової Української Школи і створення нового освітнього середовища, оплачені відповідно до договірних зобов’язань, що відповідно унеможливлює відміну закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні шкільні меблі) .
Додатково повідомляємо, що договір щодо поставки товару №12 від 03.06.2019р. наданий час учасником ФОП Далецький Р.В. виконаний та відділом освіти проведено оплату за поставлений товар .
Дата публікації звіту:
19.07.2019 20:51