• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт міжквартальних проїздів

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Номер: 101251dcd19e444d99de4049846c8ff7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 23.05.2019 15:59 - 18.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2019 № 27 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.05.2019 №27 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-04-04-002828-a 04.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI», установлено порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK1-4-1, RISK1-5-2 не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП», ПП «ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI», повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.05.2019 №180. За результатами моніторингу установлено, що замовником для документального підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази вимагається надання копій документів на власність чи документів на оренду, які будуть задіяні для виконання договору (Розділ 3 ТД). Аналізом встановлено, що у тендерній пропозиції учасника-переможця ПП «ПРИВАТНЕ ПIДПРИEVСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI» надано Інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.04.2019, однак не в повному обсязі підтверджено копіями документів власність обладнання, зокрема: установки по виготовленню асфальтобетонної суміші. Також, аналізом встановлено, що замовником для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати завірені копії наказів про призначення, про прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами які будуть задіяні для виконання договору (Розділ 3 ТД). Однак, аналізом встановлено, що у тендерній пропозиції учасника-переможця ПП «ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI» надано Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг від 12.04.2019, однак не підтверджено копією наказу на призначення або копією цивільно-правової угоди дорожнього робітника Лабу Р.Л. Таким чином, замовником на порушення пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Також, за результатами аналізу встановлено, що замовник уклав договір 20.05.2019 №180 (далі – Договір) з ПП «ПРИВАТНЕ ПIДПРИEМСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI», про закупівлю послуг з поточного ремонту доріг та міжквартальних проїздів. Водночас замовник не оприлюднив додатку до договору, який відповідно до пункту 12.8 Розділу XII Договору складають його невід’ємну частину (Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами діючих державних стандартів України (ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень) на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 28.05.2019 16:53 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2019 16:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист - відповідь № 04-10/817 від 31.05.2019 р.
Дата публікації звіту: 31.05.2019 15:50