• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі

міські кошти

Завершена

2 390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 950.00 UAH
Номер: e4462b8f5f324fdb9a3d2cbe664d6b8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-09-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.10.2019 17:04 - 01.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.10.2019 № 176 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2019 № 176 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 19 UA-2019-04-18-002693-а 18.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності: вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 7, пункту 12, пункту 13 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону; тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) 18.04.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.05.2019 №28ПТР/19, звернення громадської організації «Платформа Громадський Контроль», відповідь Замовника від 25.10.2019, оприлюднену через електронну систему закупівель. Моніторингом закупівлі встановлено, що на порушення пункту 13, пункту 12, пункту 7 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації: не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, не зазначена інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, в проекті договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не зазначено порядок змін його умов (випадки зміни істотних умов договору). Крім того, в порушення частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації міститься вимога до учасників щодо надання ними в складі пропозиції довідки на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не пізніше 30 днів до дати подання пропозиції про притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Проте дана вимога стосується тільки переможця закупівлі. Моніторингом закупівлі встановлено, шо умови тендерної документації Замовника містять протиріччя, а саме: у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк надання послуг – до 01.08.2019 р. Проте в проекті договору (п.5.2 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «термін надання послуг з наступного дня після підписання Договору до __¬¬_______________», тобто має невизначений термін. У пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено місце надання послуг – «м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади, згідно Дислокації Додатку 6 до тендерної документації». Проте в проекті договору (п.5.3 Додатку 4 до тендерної документації) місце надання послуг вказано «м. Дніпро». Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін. Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 05.07.2019 № 892d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилась в частині не відповідності тендерної пропозиції переможця торгів ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ» вимогам тендерної документації, а саме: в порушення умов п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону ( підтвердження виконання аналогічного договору) не надав складові копії аналогічного договору від 20.09.2018 №97 щодо структури, періодичності, строків надання та основних умов надання послуги, що є невід’ємною частиною цього договору. Отже, переможцем торгів надано лише частину аналогічного договору, а не копію договору в повному обсязі. Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, в порушення умов п.2 розділу V тендерної документації Замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист про включення до кінцевої вартості тендерної пропозиції усіх витрат учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 24.05.2019 №28ПТР/19 на суму 2 389 488,73 гривень. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так, умови п.2.3, п.11.6 договору від 24.05.2019 №28ПТР/19 відрізняються від умов проекту договору про надання послуг з поточного ремонту та відповідно тендерної пропозиції ФОП «КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 29.10.2019 11:50 - 13.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2019 11:50

Запити/Пояснення