-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Завершена
131 900 509.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 660 000.00 UAH
Номер:
c095014c22d34209be329fb049520452
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-17-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2019 00:00
Період моніторингу:
17.10.2019 18:03 - 07.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: протоколи засідання тендерного комітету комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) від 16.04.2019 № 8 та від 10.05.2019 № 9, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «К.Д.К.БУД» (далі – ТОВ «К.Д.К.БУД»), повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український будівельний альянс» від 17.05.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.06.2019 № 7409-р/пк-пз, договір від 14.06.2019 № 811-19, повідомлення про внесення змін до договору від 21.06.2019 та від 23.07.2019 додаткові угоди від 21.06.2019 № 1-19 та від 23.07.2019 № 2-19.
Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установив вимогу про надання в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявної матеріально технічної бази та обладнання. Для підтвердження учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують власність або оренду обладнання, зазначеного в довідці та складських приміщень.
Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/01 в якій зазначив про наявність, зокрема, орендованого складського приміщення (площа 560 м²) та на підтвердження надав копію договору оренди цього приміщення від 14.01.2019 № 02-1401-19 строком на три роки, який нотаріально не посвідчений та акт приймання передачі від 15.01.2019.
Варто зазначити, що відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
З огляду на викладене учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання довідки в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про прізвища та ініціали працівників, їх спеціальність, загальний стаж, досвід роботи на цій посаді (років), працівник штатний чи позаштатний.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу.
Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/02 в якій зазначив про наявність, зокрема штатного працівника Костюк О.В. за спеціальністю інженер-будівельник. При цьому для підтвердження його наявності надав копію першої сторінки з даними про працівника та копію сторінки де зроблено відповідний запис про призначення. Проте зазначені сторінки відносяться до двох різних трудових книжок. Зокрема, копія першої сторінки відноситься до трудової книжки серії БТ-ІІ № 0691803, а інша сторінка до трудової книжки серії АЕ № 245841.
З огляду на викладене учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
Крім цього відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що у разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання. Разом із довідкою учасник має надати, зокрема, копії ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається їм доручити.
Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/04 у якій зазначив, зокрема про залучення субпідрядної організації ТОВ «Радар ВС» до виконання електромонтажних робіт, робіт із установлення автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, а також монтажу та пусконалагоджуваних робіт комплексу слабкоструменевих систем.
При цьому у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліценції
ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 № 33-Л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в якої строк дії закінчився 08.09.2018 року, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Також згідно із пунктом 7 розділу І тендерної документації Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї складаються українською мовою. У разі надання документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний автентичний переклад на українську мову.
При цьому учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії документів складених російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І тендерної документації, а саме:
копії перших сторінок трудових книжок з даними працівників: Костюка О.В., Кучерова О.В., Кучерова В.О., Гіталова О.А. та Головача О.А.;
копія договору підряду від 31.07.2017 № 31/10-17 наданого учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору субпідрядної організації ПП «Гідромонтаж 1».
Проте Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «К.Д.К.БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленомим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
04.11.2019 19:50 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2019 19:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-03-01-000033-c
04 листопада 2019 року опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-03-01-000033-c (далі за текстом – Висновок). Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Фактично Висновок базується на обставинах та підставах, які були зазначені у Скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» від 20.05.2019 року на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Скарга), розгляд якої був припинений у зв’язку з тим, що скарга не відповідає вимогам частини першої статті 18 Закону, а саме – не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов`язаних з участю у Процедурі закупівлі.
1. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» у зв’язку з незавіреним нотаріально договору оренди
Що у Скарзі, що у Висновку ставиться під сумнів факт відповідності учасника ТОВ «К.Д.К.БУД» критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідності тендерної пропозиції умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.».
Необхідно зазначити, що учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 року № 1203-19/01 в якій зазначив про наявність, зокрема, орендованого приміщення від 14.01.2019 року № 02-1401-19 строком на три роки, підписаний сторонами, дана обставина свідчить про те, що сторони дійшли усіх істотних умов договору.
Частиною 2 статті 220 Цивільного кодексу України передбачено якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається.
Виходячи із дати складання листа від орендодавця та дати підписання акту прийому-передачі на момент проведення закупівлі вже відбулося часткове виконання договору.
Тобто вищевикладені обставини свідчать про те, що сторони дійшли всіх істотних умов та договір оренди є дійсним.
Окрім того, додатком 1 тендерної документації на закупівлю Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи) (далі за текстом - тендерна документація) встановлено, що учасник зобов’язаний для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надати документи, що підтверджують власність або оренду обладнання, зазначеного в довідці та складських приміщень. У разі оренди обладнання та приміщення - копії договорів оренди (лізингу) та лист (-и) від орендодавця (-ів) про згоду використання матеріально-технічної бази для виконання робіт з вказанням реквізитів договору (дата такого листа – не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Таким чином, аналіз вищевикладених обставин свідчить про те, що Замовником не вимагалося нотаріально посвідченого договору оренди приміщення.
Окрім того, як вже зазначалося, дана обставина була предметом розгляду Скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», яка прийнята до розгляду органом оскарження рішенням № 6479 -р/пк-пз- від 23.05.2019 року.
Відповідно до п. 13 ч. 7 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
На підстав вищевикладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
2. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання довідки в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про прізвища та ініціали працівників, їх спеціальність, загальний стаж, досвід роботи на цій посаді (років), працівник штатний чи позаштатний. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу.
Учасником ТОВ «К.Д.К.БУД» було дотримано вищезазначену норму та у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 12.03.2019 № 1203-19/02 в якій зазначено про наявність, зокрема штатного працівника Костюк О.В. за спеціальністю інженер-будівельник. На підтвердження його фактичного працевлаштування ТОВ «К.Д.К.БУД» було надано копію першої сторінки з даними про працівника та копію сторінки де зроблено відповідний запис про призначення. Проте зазначені сторінки відносяться до двох різних трудових книжок. Зокрема, копія першої сторінки відноситься до трудової книжки серії БТ-ІІ № 0691803, а інша сторінка до трудової книжки серії АЕ № 245841.
У наданій ТОВ «К.Д.К.БУД» тендерній пропозиції містяться копії трудових книжок усіх штатних співробітників, що вказані у довідці від 12.03.2019 № 1203-19/02. Тендерною документацією не регламентується кількість працівників, наявність яких має підтверджуватися трудовими книжками. У тендерній пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» надано копії 16 трудових книжок, в одній з яких міститься недолік, який допущено при оформленні пропозиції. Оскільки Замовником не встановлено, кількість працівників, які мають працювати на підприємстві учасника публічних закупівель, то пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, на підставі вищевикладеного вважаємо, що даний недолік відноситься до несуттєвих (формальних) помилок. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» замовник невідхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Вищевикладені обставини дають підстави стверджувати, що згаданий недолік відноситься до несуттєвих (формальних) помилок та таких, що не впливають на зміст тендерної документації. Пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації.
У Висновку зазначено, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» надав копію ліценції ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 № 33-Л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в якої строк дії закінчився 08.09.2018 року, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації».
14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396.
Згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими.
Таким чином, оскільки ліцензія ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 року № 33-Л була чинна на момент набрання чинності Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», то термін її дії є безстроковим та тендерна пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації.
4. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
У висновку зазначено, що ТОВ «К.Д.К.БУД» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору субпідрядної організації ПП «Гідромонтаж 1» складеного російською мовою. Дана обставина не зовсім відповідає дійсності, оскільки ТОВ «К.Д.К.БУД» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції було надано копію аналогічного договору субпідрядної організації ТОВ «ЛАУН ПАЛАЦ» №31/10-17 від 31.10.2017 р. російською мовою. При цьому у складі пропозиції було надано переклад даного договору українською мовою (сторінки пропозиції 486-491), посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Комерційна пропозиція, подана до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. в якості додатку, укладений українською мовою. Одночасно частина тексту комерційної пропозиції до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. містить найменування обладнання російською мовою. Дана помилка підпадає під визначені Замовником варіанти формальних помилок, згідно опису таких помилок в п. 2 Розділу V тендерної документації – незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Відсутність перекладу частини тексту документу Комерційна пропозиція до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. не впливає на зміст пропозиції учасника, оскільки умови п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації дотримано: інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів субпідрядної організації надано (а на підтвердження зазначеної інформації надано копію аналогічного договору).
Окрім того, необхідно звернути увагу, що згідно абзацу 3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації встановлено: «На підтвердження виконання аналогічного договору надається копія одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про повне виконання договору…»
Таким чином ТОВ «К.Д.К.БУД» було дотримано умов тендерної документації та підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «К.Д.К.БУД» не було.
Щодо відсутності копій перших сторінок трудових книжок з перекладом на українську мову працівників: Костюк О.В., Кучеров О.В., Кучеров В.О., Гіталов О.А. та Головач О.А., зазначаємо наступне, що трудові книжки Радянського, застарілого зразка. Після розпаду СРСР вищезгадані працівники трудові книжки не замінювали на нові та записи їм вносили в ті ж самі трудові книжки, які були раніше. Варто звернути увагу, що інформація, яка міститься на перших сторінках трудових книжках не несе ніякого смислового навантаження, яке б вплинуло на зміст пропозиції.
Окрім вищевикладеного, необхідно зазначити, що п. 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагається надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Що в свою чергу і зробило ТОВ «К.Д.К.БУД» чим підтвердило наявність у працівників відповідної кваліфікації.
Вважаємо за необхідне зазначити, що переклад копії перших сторінок трудових книжок з даними працівників: Костюк О.В., Кучеров О.В., Кучеров В.О., Гіталов О.Л. та Головач О.А. є формальними помилками незначного характеру та не впливають на зміст пропозиції.
Також необхідно звернути увагу, що дане питання було предметом Скарги поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», яку було прийнято до розгляду органом оскарження на підставі рішення № 6479 -р/пк-пз- від 23.05.2019 року.
Відповідно до пункту 13 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Таким чином на підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 13 статті 71, орган державного фінансового контролю не уповноважений приймати рішення про початок моніторингу закупівлі щодо порушень, які досліджувалися органом оскарження.
Дата публікації звіту:
08.11.2019 14:34
Номер:
d826e56ea3a647cfab09edc57a45b4c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
11.04.2019 11:10 - 04.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) від 01.03.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український Будівельний Альянс», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2019 № 2973-р/пк-пз, від 02.04.2019 № 3849-р/пк-пз.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до норм частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.05.2019 20:40 - 21.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2019 20:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з Ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до реєстрів, що підтверджують наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пп. 3), 8), 9) ч. 1 ст. 17 Закону є вільним. Зокрема:
- Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 3) ч.1 ст. 17 Закону) - http://corrupt.informjust.ua;
- Єдиний реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 8) ч.1 ст. 17 Закону) - https://kap.minjust.gov.ua/services/registry;
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 9) ч.1 ст. 17 Закону) - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Замовником повністю дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
08.05.2019 12:19