-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали одноразового використання (Марлевий відріз медичний нестерильний 500см*90см Medicare; 1623W Пластир для в/в катетеру Tegaderm 6х7; Пластир медичний фіксуючий Medicare (в рулоні на нетканій основі, 5см х 10м); 900948 Пов`язка Hydrocoll 7,5см х 7,5см; Пластир бактерицидний С-пласт на бавовняній основі 4х10 см; 4505905 Голка для спинальної анестезії Spinocan G25 (0,53х88) помаранчева Bbraun; 4514017 Комплект для епідуральной анастезії Perifix 401 0,45*0,85*1000 Б.Браун; 4550234 MINI SPIKE PLUS аспіраційна канюля для багаторазового забору медикаментів (повітряний фільтр ) синя; Набір епідуральної анастезії Espocan 4556666; EPICUTANEO-CAVE (0,3мм x 0,6мм) 2Fr Силіконовий катетер ренгеноконтрасний, з крилатою голкою 30 см;Вата 100 г. Зіг-заг "ГЕМОПЛАСТ-ПОЛІССЯ"; Марля в рулоні 1000 м х90смТМ "Білосніжка"; Канюля в/в з інєкційним клапаном "Medicare" 16G (сірий); Канюля в/в з інєкційним клапаном "Medicare" 18G (зелений); Канюля в/в з інєкційним клапаном "Medicare" 22G (блакитний); Канюля в/в з інєкційним клапаном "Medicare" 26G (фіолетовий); Катетер аспіраційний "Medicare" Fr 6; Катетер аспіраційний. "Medicare" Fr 8; Катетер для годування немовлят Galmed Ch 8; Катетер для годування немовлят Galmed Ch 6; PREMICATH (0,35мм x 200мм) 28G(1Fr) з голкою що розщеплюється; Катетер живлячий Medicare Fr 6; Катетер живлячий Medicare Fr 8; Катетер Нелатона "Medicare" (Fr10) жіночий; Катетер Фолея латексний 2-х ход. Fr10 "Medicare"; Мішок дихальний типу АМБУ багаторазовий для немовлят "Medicare"; 1140101 Дзеркало вагінальне (розмір М) «Славна®», стерильне; Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів "Medicare", з металевою голкою; KP4F40 Педіатричний поліуретановий катетер для пупочної вени Balton; KP5F40 Педіатричний поліуретановий катетер для пупочної вени Balton; KP6F40 Педіатричний поліуретановий катетер для пупочної жили (зелений) Balton; Пессарій акушерський(цервікарій), «Юнона», силіконовий стерильный, №3(65/21/32); Подовжувач інфузійний JS для перфузомату 150 см; Кран 3х/х Vogt Medical ліпідостійкий, синій 30см, 1,0ммх2,0мм; 164184, Пристрої для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК 21-02 з металевою голкою Гемопласт; Леза для скальпелю "Medicare" (24); 23.2449.04 Голка хірургічна Gr, з пружинним вушком, з круглим кінчиком SURGIWELOMED, 1/2 окружність, № 4, (12 шт уп.); 23.2447.02 Голка хірургічна G, з трикутним кінчиком SURGIWELOMED, 1/2 окружність, № 2, (12 шт уп.); Трубка ендотрахеальна б/м р.2,5 "Medicare"; Трубка ендотрахеальна б/м р.3.0 "Medicare"; Трубка ендотрахеальна з манжетою р.7.0 "Medicare"; Уриноприймач (сечоприймач) "Medicare" зі зливом, 2000мл; Фільтр бактеріальний електростатичний одноразовий "Medicare"; Катетер Certofix® Duo 720 "Bbraun"; Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 1,0мл інсуліновий з голкою 0,33х13мм U-100; Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 10,0мл 3-х компонентний; Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 2,0мл 3-х компонентний; Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 20,0мл 3-х компонентний; Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 5,0мл 3-х компонентний; Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 50,0мл 3-х компон з голкою 1.2х38мм луер)
Завершена
1 071 197.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 711.97 UAH
мін. крок: 1% або 10 711.97 UAH
Номер:
6a0f2f0b450e4964bf6baaaf2de92e35
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2019 00:00
Період моніторингу:
16.10.2019 18:04 - 06.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.10.2019 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-05-06-001480-а 06.05.2019 КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради" (код за ЄДРПОУ 21902497)
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №936d4/19 від 16.07.2019)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог статті 10, частини першої статті 23 Закону в частині надання роз’яснення на звернення та порушення вимог частини другої статті 23 Закону в частині відображення внесених змін до до тендерної документації у вигляді закреслених даних .
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 06.05.2019 із змінами, внесеними 23.05.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП "Гермесфарм", повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2019, договір від 22.07.2019 №63-б, пояснення замовника, отримані 25.10.2019 через електронну систему закупівель, звернення громадської організації.
Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником було оголошено закупівлю медичних матеріалів за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 1 071 197,00 грн в травні 2019 року відповідно до річного плану на травень 2019 року (ID: UA-P-2019-04-16-001585-a).
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Порушення частини сьомої статті 2 Закону не встановлено.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації від 16.07.2019 №936d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, не підтвердилась.
Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення за роз’ясненнями щодо тендерної документації надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Проте, моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, на всі чотири задані 11.05.2019 запитання до процедури Замовником надано відповідь 23.05.2019, що є порушенням вимог частини першої статті 23 Закону та відповідно статті 10 Закону.
Відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині зменшення кількості найменувань (штук), оприлюднено Перелік змін, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.05.2019, проте, на порушення вимог частини другої статті 23 Закону положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми).
Питання, які розглядалися постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно даної закупівлі в ході моніторингу не досліджувалися.
Період усунення порушень:
04.11.2019 15:28 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2019 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
d244291dbb2b4da0a4e8e7f3cd4d4cef
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2019 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2019 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-06-001480-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення за роз’ясненнями щодо тендерної документації надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Проте, моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, на задані 11.05.2019 чотири запитання до процедури Замовником надано відповідь 23.05.2019.
Пояснити причину надання роз’яснень на звернення та оприлюднення їх на веб-порталі Уповноваженого органу з порушенням термінів, передбачених Законом.
2. Відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині зменшення кількості найменувань (штук), оприлюднено Перелік змін, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.05.2019, проте, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
Пояснити причину недотримання вимог Закону щодо відображення внесених змін до тендерної документації.
3. Пояснити, чому повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі, тоді як Формами документів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, передбачено заповнення обов’язкових полів, зокрема, пункт 11 Форми повідомлення про намір укласти договір - джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d151d80385cb4671939d3672551f5d4e
Назва:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-06-001480-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на вищезазначені запитання
Дата опублікування:
25.10.2019 11:04
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-06-001480-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення щодо наступних питань:
1. Щодо надання роз’яснень з порушенням термінів, передбачених законом, повідомляємо, що у зв’язку зі специфічністю звернення, яке потребувало долучення до підготування відповіді робочої групи, яка на входить до складу тендерного комітету, а також із багаторазовими збоями у роботі електронного майданчика та обмеженого терміну його роботи Замовник не мав змоги надати відповідь у встановлені Законодавством терміни.
2. Щодо другого питання звертаємо увагу на те, що перша частина статті 23 не містить жодних вимог щодо порядку внесення змін до тендерної документації. Також, хочеться зауважити, що перша редакція тендерної документації доступна для перегляду, а перелік змін містить вичерпну інформацію щодо того, які саме зміни та у яких рядках були внесені, у зв’язку з чим наявність закреслених даних є зайвою і лише відволікає увагу Учасника, але ми зобов’язуємось дотримуватись її та у подальшому відображати все належним чином.
3. Щодо третього питання хочеться зазначити, що згідно Міністерства економічного розвитку України щодо оновлення форм документів у сфері публічних закупівель №3304-04/22177-06 від 28.05.2019р. у п.11 «Повідомлення про намір укласти договір» має бути зазначено джерело фінансування закупівлі. Закупівлю «Медичні матеріали» (ідентифікатор UA-2019-05-23-002877-а) було оголошено 23.05.2019р. і на той час дане поле у формах електронних майданчиках системи закупівель ProZorro було відсутнє, у зв’язку з чим у формі повідомлення про намір укласти договір не вказане відповідне джерело.
Також слід звернути увагу на те, що всі закупівлі за кодом 33140000-3 «Медичні матеріали», які відбуваються за рахунок бюджетних коштів, проводяться за процедурою відкритих торгів, у зв’язку з чим Замовник не вбачає за собою жодних порушень, оскільки не може відповідати за те, що електронні майданчики нездатні вчасно забезпечити функціонал сторінки усіма необхідними полями, а рекомендації Міністерства економічного розвитку України щодо того, як краще вказувати джерело фінансування, з’явились лише після того, як усі закупівлі було проведено.