-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот 1 - Комплект мультимедійного обладнання для ресурсних кімнат - 3 комплекти); ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот 2 – Мультимедійне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (Олешківська гімназія) – проектори – 2 шт.); ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот 3 – Мультимедійне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (Н. Маячківська ЗОШ І-ІІ ст.) – проектор – 1 шт.); ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот 4 – Мультимедійне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (Н. Маячківська ЗОШ І-ІІІ ст.) – проектор – 1 шт., інтерактивна дошка – 1 шт.); ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот 5 – Мультимедійне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (Олешківська СШ № 2) – проектор – 2 шт., інтерактивна дошка – 2 шт.); ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот 6 – Мультимедійне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (Олешківська СШ № 4) – проектор – 1 шт., інтерактивна дошка – 1 шт.)
Рішення XLI сесії VII скликання № 736 від 15.03.2019 року
Завершена
618 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 70.00 UAH
мін. крок: 0% або 70.00 UAH
Номер:
3101ca35239c4005a09074bf1025b35b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2019 00:00
Період моніторингу:
08.05.2019 15:03 - 04.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2019 № 121
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-26-001231-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону і абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення інформації про закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Центру по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області (далі-Замовник) від 26 квітня 2019.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Також встановлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
11.05.2019 10:44 - 29.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2019 10:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі проведеного моніторингу, Замовником будуть усунуті виявлені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації (за кожним Лотом)
Дата публікації звіту:
13.05.2019 10:39