• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (зміни в річний план закупівель)

1. Персональний комп'ютер; 2. Портативний комп'ютер (ноутбук); 3. Комплекти - до складу 1 комплекту входить: - Персональний комп’ютер; - Багатофункціональний пристрій (принтер) з додатковим картриджем.

Завершена

316 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 584.50 UAH
Номер: 76654b1c296948ce8333254bbb6edca0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-04-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 04.04.2019 17:23 - 30.04.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.04.2019 № 23 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 04.04.2019 № 23 Перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-04-000446-а 04.04.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області В. КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено неузгодженість інформації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлену неузгодженість інформації шляхом внесення змін до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 05.04.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель, що оформлено протоколом від 04.04.2019 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель . За результатом проведеного моніторингу установлено неузгодженість інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено розмір мінімального кроку пониження ціни, в розмірі 0,5% від очікуваної вартості, що складає – 1584,50 грн, тоді як в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця» тендерної документації розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону становить - 1219,50 грн, що не відповідає розміру 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлену неузгодженість інформації шляхом внесення змін до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 05.04.2019.
Період усунення порушень: 18.04.2019 12:53 - 04.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2019 12:53

Запити/Пояснення