-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (зміни в річний план закупівель)
1. Персональний комп'ютер; 2. Портативний комп'ютер (ноутбук); 3. Комплекти - до складу 1 комплекту входить: - Персональний комп’ютер; - Багатофункціональний пристрій (принтер) з додатковим картриджем.
Завершена
316 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 584.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 584.50 UAH
Номер:
76654b1c296948ce8333254bbb6edca0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-04-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2019 00:00
Період моніторингу:
04.04.2019 17:23 - 30.04.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.04.2019 № 23
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.04.2019 № 23
Перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-04-04-000446-а 04.04.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області В. КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено неузгодженість інформації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлену неузгодженість інформації шляхом внесення змін до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 05.04.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель, що оформлено протоколом від 04.04.2019 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель .
За результатом проведеного моніторингу установлено неузгодженість інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено розмір мінімального кроку пониження ціни, в розмірі 0,5% від очікуваної вартості, що складає – 1584,50 грн, тоді як в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця» тендерної документації розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону становить - 1219,50 грн, що не відповідає розміру 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлену неузгодженість інформації шляхом внесення змін до тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 05.04.2019.
Період усунення порушень:
18.04.2019 12:53 - 04.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2019 12:53
Запити/Пояснення
Номер:
c12a7c85ffef4308a1e0c58e92f0552b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.04.2019 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-04-000446-a) та відповідно п. п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону, закупівля здійснюється за такими принципами, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, просимо пояснити, чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-04-04-000446-a, розмір мінімального кроку пониження ціни, визначений Вами в розмірі 0,5% від очікуваної вартості, що складає – 1584,50 грн., тоді як в п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця» тендерної документації на закупівлю товарів «ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» зазначений Вами розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону становить - 1219,50 грн., що не відповідає розміру 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі - 316 900,00 гривень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
013562b83da14a81adb7758e0c8e6064
Назва:
ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Дата опублікування:
05.04.2019 11:45
Опис:
На веб-порталі Уповноваженого органу Розмір мінімального кроку пониження ціни (вказано вірно): 1 584,50 UAH, а в тендерній документації помилку виправлено та внесено зміни до тендерної документації.