• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мобільний гідравлічний розвантажувач

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.

Завершена

39 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 197 000.00 UAH
Номер: 501d005026d04eb5b0c7ae4c6606059b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.05.2019 15:31 - 08.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.05.2019 Одеса № 157 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019. В.о. начальника В. КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2019 № 157 Витяг з переліку процедур № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5. UA-2019-03-26-001488-c 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, an_not@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 28, пункту 1 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" та Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА". Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2019 Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) пропозиції ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" та Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" визнано такими, що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначених у тендерній документації та прийнято рішення про допуск до аукціону вказаних пропозицій. Так, аналізом тендерної пропозиції Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених у тендерній документації, а саме: - відповідно до додатку 1 до тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям) учасник повинен надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічним договором згідно тендерної документації є договір з поставки ідентичної або тотожної продукції, а також договір з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками. Учасником Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про підтвердження виконання аналогічного договору від 02.08.2013 № 343-2013/УКР на придбання екскаватору колісного WX 165 фірми CASE, що у розумінні тендерної документації не є аналогічним. Закупівля екскаваторів колісних здійснюється відповідно до ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, що не є тотожним до предмету закупівлі за ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально - транспортувальне обладнання. Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, прийнято рішення про допущення вказаної пропозиції до аукціону, а також згідно з частиною 5 статті 28 та частиною 1 статті 31 Закону не відмінено торги, у зв’язку з допущенням до оцінки тендерних пропозицій менше ніж двох учасників.
Період усунення порушень: 23.05.2019 12:28 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2019 12:28

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання статті п. 10 7 пр 1 "Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель" повідомляємо, що ДП "ІЗМ МТП" не згодне з інформацією, викладеною у висновку у зв'язку з чим оскаржило його до суду у порядку та строки визначені чинним законодавством України.
Дата публікації: 06.06.2019 19:00

Запити/Пояснення