-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
51bc7b5fac904dcb969e1eb0c1dfbe14
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-15-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 16:06 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2019-05-11-001043-a 11.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Липовецької райдержадміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Пансіонат з лікуванням «Аіфа», протокол засідання тендерного комітету замовника від 10 червня 2019 року №5, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01 липня 2019 року №08, пояснення від 20 травня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що, замовником на форму річного плану закупівель та повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі накладено електронну цифрову печатку даної установи, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі - Наказ №490).
При цьому, вимогами пункту 2 Наказу № 490 передбачено, що після внесення усієї обов’язкової інформації до форм документів, які затверджені Уповноваженим органом, на них накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Також, на порушення вимог пункту 2 Наказу №490 замовником у формах «Оголошення про проведення відкритих торгів» та «Повідомлення про намір укласти договір» не відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, установлено, що умовами договору від 01 липня 2019 року №08 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) та згідно пояснення замовника й копій документів, отриманих через електронну систему закупівель, фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 01 серпня 2019 року на підставі акту надання послуг від 30 липня 2019 року №10, здійснено розрахунки із ТОВ «Пансіонат з лікуванням «Аіфа» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 01 липня 2019 року №08.
Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
22.05.2020 10:45 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2020 10:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») тендерний комітет відділу освіти Липовецької районної державної адміністрації повідомляє, що дані порушення виправлено (оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8) і зобовязуємося не допускати таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
22.05.2020 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
8a65a53ac0b344f79bcded2468f17513
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.05.2020 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-11-001043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af6e091152784519932f100e45ea7868
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.05.2020 08:54
Опис:
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8? , повідомлюємо, що в звязку з великим навантаженням, яке було в 2019 році було допущено помилку: не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8. Але даний договір було виконано в повномі обсязі про що свідчать слідуючі документи: платіжне доручення №1 від 01.08.2019р. та акт виконаних робіт № 10 від 30 липня 2019р.
Копії документів додаються.
Номер:
8f88e8019aac4fceb7b0fb10e9c2b2c8
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
20.05.2020 09:51
Опис:
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8? , повідомлюємо, що в звязку з великим навантаженням, яке було в 2019 році було допущено помилку: не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8. Але даний договір було виконано в повномі обсязі про що свідчать слідуючі документи: платіжне доручення №1 від 01.08.2019р. та акт виконаних робіт № 10 від 30 липня 2019р. Копії документів додаються.
Номер:
482df398ff184fe88a79fe391c3131db
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2020 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-11-001043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав на форму річного плану про закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря на 2019 рік та форму оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2019-05-11-001043-a накладено електронну печатку замовника?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a732c74592f43f78a9ed845e6f99a65
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
20.05.2020 15:41
Опис:
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : З яких підстав на форму річного плану про закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря на 2019 рік та форму оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2019-05-11-001043-a накладено електронну печатку замовника? тендерний комітет відділу освіти Липовецької районної державної адміністрації повідомляє, що в нашій установі наявний лише такий електронний цифровий підпис . Даним підписом підписуються всі документи, які потребують цифрового підпису.