-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільний автобус
Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Номер:
51241cec89764d5a9a8eda3aa876c563
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 14:55 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.06.2020 № 30-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 22.06.2020 № 30-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-12-002473-a від 12.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення, отримані від замовника через електронний кабінет Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Заболоттівської селищної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.04.2019 зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Автомобільна компанія "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" (далі – ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"), протокол засідань тендерного комітету від 08.05.2019, повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2019, договір про закупівлю від 13.06.2019 № А01/19, звіт про виконання договору від 24.06.2020, відповідь Замовника від 26.06.2020 на запит на пояснення .
Проведеним аналізом своєчасності укладання договору про закупівлю установлено, що договір від 13.06.2019 № А01/19 укладено на 34 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону.
Отже, Договір відповідно до вимог абзацу першого статті 37 Закону є нікчемним.
Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 10.1 Договору дія його триває до 31.12.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Також Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору.
Крім того, за даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 14.06.2019 зобов’язання ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" за договором від 13.06.2019 № А01/19 виконані в повному обсязі (1 747 000,00 грн).
З огляду на зазначене Замовник на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання.
Період усунення порушень:
30.06.2020 16:19 - 15.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2020 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо оприлюднення інформації про закупівлю, було усунуте. Звіт про виконання договору висвітлено в системі "Прозорро".
Дата публікації звіту:
03.07.2020 12:16
Запити/Пояснення
Номер:
c3d2ba963f1d43bbbb9d5111c73f383b
Назва:
Про надання пояcнення
Дата опублікування:
24.06.2020 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Шкільний автобус» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-12-002473-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
08813885838b4c78ad4215c6ccd37eae
Назва:
Пояснення щодо оприлюднення на веб-порталі про закупівлі шкільного автобуса Заболоттівської селищної ради
Дата опублікування:
26.06.2020 14:50
Опис:
Відповідно абзацу 10, ч.1, ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі"(в редакції Закону від 01.01.2019 р., який діяв на момент проведення закупівлі шкільного автобуса) проягом 3 календарних днів з моменту закінчення терміну дії договору має бути сформований звіт про його виконання. Оскільки, термін дії договору по закупівлі шкільного автобуса закінчився 31 грудня 2019 року, тому 02 січня 2020 року секретар тендерного комітету опублікував звіт про виконання даного договору і дані відправлялися на центральну базу системи Прозоро. На той час в системі статус договору був "закритий". З технічних причин секретар тендерного комітету не перевірив публікацію звіту про виконання договору.