-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015 (CPV) 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (путівки))
Торги відмінено
693 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 930.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 930.00 UAH
Номер:
597ea4ed1ac3402090b32d8baa6e764c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2019 00:00
Період моніторингу:
21.05.2019 11:17 - 14.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2019 № 136
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-11-000904-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимоги пунктів 2, 16 частини другої статті 22, абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, та порушення підпунктів 1, 2, 3 пункту 1 Наказу №463.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення інформації про закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 23.05.2019 відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік зі змінами; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Калинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі-Замовник) від 11 травня 2019.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками .
В порушення вимоги підпунктів 1,2,3 пункту 1 Змін до форми документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 №463, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ № 463), в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (путівки)) не відображено інформацію відповідно до наступних пунктів: «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2.Джерело фінансування закупівлі».
Також, на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі оригіналу або нотаріально завіреної копії документа про відсутність підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
23.05.2019 14:35 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2019 14:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
прийняли рішення відміни по закупівлі згідно статті 31 частини 1 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом
Дата публікації звіту:
23.05.2019 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
d231bde7b3ba437993b586d98bd31978
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.05.2019 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (путівки), що проводить Калинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-11-000904-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, за відсутності пунктів: вид предмета закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), джерело фінансування закупівлі?
2) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не надано інформації, щодо зазначення посади однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками ?
3) Чому у тендерній документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі або оригіналу довідки (нотаріально завірена копія) про відсутність підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
4) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не передбачається надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4b9d488e95d5430f843e8f51436d379f
Назва:
Протокол відміни
Дата опублікування:
23.05.2019 12:29
Опис:
прийняття рішення відміни по закупівлі згідно статті 31 частини 1 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом