• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015 (CPV) 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (путівки))

Торги відмінено

693 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 930.00 UAH
Номер: 597ea4ed1ac3402090b32d8baa6e764c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 21.05.2019 11:17 - 14.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2019 № 136 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-11-000904-a Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, iris.081102@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимоги пунктів 2, 16 частини другої статті 22, абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, та порушення підпунктів 1, 2, 3 пункту 1 Наказу №463. За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення інформації про закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 23.05.2019 відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік зі змінами; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Калинівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі-Замовник) від 11 травня 2019. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками . В порушення вимоги підпунктів 1,2,3 пункту 1 Змін до форми документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 №463, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.04.2019 за № 386/33357 (далі – Наказ № 463), в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (путівки)) не відображено інформацію відповідно до наступних пунктів: «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2.Джерело фінансування закупівлі». Також, на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі оригіналу або нотаріально завіреної копії документа про відсутність підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень: 23.05.2019 14:35 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2019 14:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: прийняли рішення відміни по закупівлі згідно статті 31 частини 1 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом
Дата публікації звіту: 23.05.2019 15:53

Запити/Пояснення