-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
6 329 235.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 500.00 UAH
Номер:
42887ec608a54c2b92d5e97d8031db18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
02.03.2020 17:33 - 24.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2019-04-02-001691-a 02.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (окрім питань які є предметом оскарження) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 02.04.2019 №32 зі змінами від 10.04.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІКС ЛАЙТ» (далі – ТОВ «МІКС ЛАЙТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПЛЕКС-В» (далі – ТОВ «Комплекс-В») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» (далі – ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.06.2019 № 7399-р/пк-пз (далі – колегія АМКУ), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.05.2019 № 32/3 та від 03.05.2019 № 32/5, повідомлення про намір укласти договір 10.05.2019 № 1434-06.1/2019, пояснення отримане 11.03.2020 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунку) та джерело фінансування закупівлі, та як наслідок в повідомленні про намір укласти договір відсутня зазначена інформація.
Крім цього під час моніторингу установлено, що Замовник за результатами розгляду тендерних пропозицій відхилив пропозиції учасників ТОВ «МІКС ЛАЙТ» та ТОВ «КОМПЛЕКС-В», як такі що не відповідають умовам тендерної документації та визначив переможцем торгів ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД», про що 10.05.2019 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Проте станом на 02.03.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-яких інших рішень тендерного комітету Замовника щодо цієї закупівлі.
Замовник у своїх поясненнях повідомив, що договір ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» за результатами цієї процедури закупівлі не укладав. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися щодо даної процедури закупівлі не приймалось, оскільки, керуючись абзацом 2 частини 12 статті 18 Закону Замовник оскаржив Рішення колегії АМКУ до Окружного адміністративного суду міста Києва. Станом на 11.02.2020 року справа № 640/12475/19 перебуває у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва, рішення по справі не прийняте.
Період усунення порушень:
19.03.2020 18:34 - 03.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2020 18:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником - КП «Київміськсвітло» - розглянуто Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-001691-a, та про результати повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, і змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 17.01.2017 № 45, (далі по тексту – Наказ № 490) формами документів, зазначених у пункті 1 Наказу № 490, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Станом на дату оприлюднення КП «Київміськсвітло» оголошення про проведення відкритих торгів щодо вищезазначеної процедури закупівлі, а саме 02.04.2019 року, форма оголошення про проведення відкритих торгів, затверджена Наказом № 490, не містила таких обов’язкових полів для заповнення як «інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунку)» та «джерело фінансування закупівлі».
Отже, оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» було оприлюднено КП «Київміськсвітло» у відповідності до діючих на момент оприлюднення оголошення форм документів у сфері публічних закупівель.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, форма оголошення про проведення відкритих торгів була доповнена новим пунктом 9-1 такого змісту:«9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та новим пунктом 10-2 такого змісту:«10-2. Джерело фінансування закупівлі.», а повідомлення про намір укласти договір була доповнена новим пунктом 8-1 такого змісту:«8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та новим пунктом 11 такого змісту:«11. Джерело фінансування закупівлі.».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній процедурі був встановлений 24.04.2019 р. Аукціон відбувся 25.04.2019 року та, відповідно, розкриття отриманих тендерних пропозицій. Тобто станом на 03.05.2019 року замовник вже не мав технічної можливості вносити будь-які зміни до оприлюдненої ним інформації по даній процедурі закупівлі.
Відповідно до Наказу № 490 форма «повідомлення про намір укласти договір» заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Отже, у системі Prozorro реалізовано відповідний механізм автоматичного формування та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Таким чином замовники не можуть впливати на зміст інформації, яка відображається у повідомленні про намір укласти договір.
Станом на 26.03.2020 року КП «Київміськсвітло» не має технічної можливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, тому повідомляємо Вас про те, що рішенням тендерного комітету відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2019-04-02-001691-a), відмінені відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ., а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
26.03.2020 14:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
05.06.2020 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
7e3ac6ff5a41498189272a391d01788c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2020 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 6 329 235,60 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-001691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД».
2. У разі укладання договору, причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
3 Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5ce7249ea0b345b4a5bbba2f86ab7143
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.03.2020 16:40
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 6 329 235,60 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-001691-a) повідомляємо наступне:
1. Договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» за результатами вказаної процедури закупівля Замовником не укладався.
2. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися щодо даної процедури закупівлі Замовником не приймалось. Оскільки, керуючись абзацом 2 частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Київміськсвітло» було оскаржено Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від від 07.06.2019 № 7399-р/пк-пз до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Станом на 11.02.2020 року справа № 640/12475/19 перебуває у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва, рішення по справі не прийняте.