• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт санвузлів Комунального закладу освіти «Неповна середня загальноосвітня школа № 127» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Календарна, 20-А (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

1 260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
Номер: 147aec0566af4f4f9d504929117b6d26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.08.2019 12:19 - 23.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.07.2019 № 147 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2019-04-08-002260-а 08.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС", протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 24.04.2019 р. № 49, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.05.2019 № 21ПТР/19 звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль», пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору надається, в тому числі, не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Проте, всупереч даної вимоги учасник надав копію договору, яка завірена тільки з боку учасника, що не є підтвердженням того, що аналогічний договір наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці. Згідно з пунктом 11.1 до Договору від 05.04.2018 р. №03пд/18 додаються додатки, які є його невід’ємною частиною: графік виконання робіт Додаток 1, дефектний акт, договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів до заданого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат. Під час моніторингу встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" надано у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 05.04.2018 р. №03пд/18 без додатків. Отже, аналогічний договір наданий не у повному обсязі. Згідно з пунктом 4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, особи, що буде підписувати договір. Моніторингом встановлено, що ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" надано у складі тендерної пропозиції копію сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з пропискою) паспорта уповноваженої особи Сторицької І.В., за винятком 6-ї сторінки, що суперечить пункту4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "ЮПІТЕР БУД ПЛЮС" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 11.05.2019 № 21ПТР/19. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 05.07.2019 №891d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі частково підтвердилась.
Період усунення порушень: 16.08.2019 16:49 - 04.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2019 16:49

Запити/Пояснення