-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп"ютерна техніка
Торги відмінено
409 750.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
29a9bd95084d4cf5b6d0b72f2ecf53eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2019 00:00
Період моніторингу:
16.05.2019 14:24 - 11.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2019 № 25
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника К.КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 16 травня 2019 року №25
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-05-10-000007-c від 10.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі –порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації (далі – Замовник).
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо проведення закупівлі комп’ютерної техніки, чим порушено вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Крім цього, в порушення вимоги частини першої статті 10 Закону, відповідно до якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, Замовником не оприлюднено тендерну документацію.
Також, Замовником на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 11.05.2019, не оприлюднено роз’яснення на звернення, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону в частині ненадання такого роз’яснення та його публікації відповідно до статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
24.05.2019 15:38 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2019 15:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Реагуючи на звернення УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо уснення порушення, нами було прийнято рішення відмінити торги.
Дата публікації звіту:
12.06.2019 10:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.06.2019 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
f71ea29c5e3a49bebe9333cc2519e425
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2019 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Комп’ютерної техніки «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000007-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) чи затверджувався Замовником річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі?
2) чи приймалося рішення уповноваженої особи щодо затвердження тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.